Gå til innhold

hvorfor stemte dere ikke på David????!?!!??!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stemte på david...

Men de var veldig veldig flink de 2 som gikk videre og synes jeg:)

Tipper David kommer med allikevel, som "dommerens valg" eller noe...

Vennlig hilsen,

Gjest trønderen
Skrevet

Jeg stemte på han.Han har sjarm i motsettning til de andre pyntedukkene

Gjest ikke mormor
Skrevet

Skjønner ikke det david hysteriet. Ikke er'n noe å se på, lite sjarm..virker muggen og mutt. Og ikke synger han spes. bra heller.

Nei heia Andrea!

Skrevet

Skjønner ikke det david hysteriet. Ikke er'n noe å se på, lite sjarm..virker muggen og mutt. Og ikke synger han spes. bra heller.

Nei heia Andrea!

Enig. Dette hysteriet er det pressen som har skapt. Synes ikke han skiller seg ut.

Henriette1365380130
Skrevet

Enig. Dette hysteriet er det pressen som har skapt. Synes ikke han skiller seg ut.

Jeg heide på David fra jeg så han første gang jeg, uten pressens påvirkning :) Noen ganger kan folk komme frem til ting selv også. :>

Skrevet

Jeg heide på David fra jeg så han første gang jeg, uten pressens påvirkning :) Noen ganger kan folk komme frem til ting selv også. :>

LOL

Selvfølgelig kan de det. Men stemmetallene viste jo at David ikke var alles favoritt slik pressen fremstilte det.

Skrevet

Han kan jo vare med i jalla jalla 2. Det slo meg med en gang jeg så han, og mannen holdt på å le seg skakk da jeg nevnte det.

Han ligner han som spiller døv/stum kamerat av de to filmen handler om.

Det er jo bare sveisen som er lik, utover det har de ingenting felles.

Skrevet

Jeg stemte på David. Riktignok sang han ikke helt topp i går, men jeg ville likevel gjerne se ham gå videre.

Får håpe på wildcard-sjansen.

Henriette1365380130
Skrevet

LOL

Selvfølgelig kan de det. Men stemmetallene viste jo at David ikke var alles favoritt slik pressen fremstilte det.

Jeg skjønner ikke helt hva som var morsomt med svaret mitt. Du skrev at det var pressen som hadde skapt Davidhysteriet, og jeg skrev at jeg likte han fra første gang jeg så han, og at det kanskje er noe med han, og ikke bare noe pressen har skapt.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som var morsomt med svaret mitt. Du skrev at det var pressen som hadde skapt Davidhysteriet, og jeg skrev at jeg likte han fra første gang jeg så han, og at det kanskje er noe med han, og ikke bare noe pressen har skapt.

Klart det er noe med han, han har jo kommet langt i Idol. Han var bare ikke god nok til å bli med videre.

Skrevet

Jeg likte David helt til jeg så ham igjen, da fant jeg ut at jeg var drittlei hele fyren allerede.

De to beste kom videre, men skulle gjerne hatt med Felipe som tredjemann.

Skrevet

Jeg stemte på david...

Men de var veldig veldig flink de 2 som gikk videre og synes jeg:)

Tipper David kommer med allikevel, som "dommerens valg" eller noe...

Vennlig hilsen,

Jeg stemte også på David. De to jentene som gikk videre, synes jeg ikke har noe spesielt ved hverken stemme eller sjarm. David er best uansett.

Skrevet

Hm..Jeg syns Eva sang bra, og hun gikk videre. David, hvem var det? Husker ham ikke en gang..

Gjest falturiltura
Skrevet

Fordi han synger med nesa og det kan jeg ikke fordra....

Gjest damn right
Skrevet

David skulle ikke gått videre fra audition en gang!

Han er virkelig ikke flink å synge, og jeg skjønner ikke hvordan dommerne kunne unngå å legge merke til det!

Eier ikke kontroll på stemmen i det hele tatt, jo! Og som noen andre påpekte; han synger med nesa!

Men han skal ha for kul hairdo og god musikksmak.

Skrevet

David skulle ikke gått videre fra audition en gang!

Han er virkelig ikke flink å synge, og jeg skjønner ikke hvordan dommerne kunne unngå å legge merke til det!

Eier ikke kontroll på stemmen i det hele tatt, jo! Og som noen andre påpekte; han synger med nesa!

Men han skal ha for kul hairdo og god musikksmak.

Dummeste jeg har hørt.

Gjest damn right
Skrevet

Dummeste jeg har hørt.

Nøyaktig hva var det der som var det dummeste du har hørt, og hvorfor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...