serendipity Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Tlf ringte og poden sov ikke helt så jeg snek meg inn på et annet rom, og fikk ikke sett. 0 Siter
serendipity Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 EWA og Adriana(?) Adriana????? HVA?? Men ialle dager. Andrea ver jo myye bedre. Og David da?? Jeg syntes faktisk at Dvaid ike var så bra idag, men han burde gått videre. 0 Siter
serendipity Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 EWA og Adriana(?) Men det var Andrea som gikk videre, hun var jo kjempe bra! Ewa er flink, men akkurat som Maria fra i fjor finnes IKKE ett eneste særtrekk ved stemmen hennes. (som vi har hørt, so far). Akkurat sånn med Kjartan også pen stemme, men akkurat lik alle andre. 0 Siter
flisa Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Adriana????? HVA?? Men ialle dager. Andrea ver jo myye bedre. Og David da?? Jeg syntes faktisk at Dvaid ike var så bra idag, men han burde gått videre. det var ho som gikk videre - Adriana var visst ingen det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.