Gå til innhold

Hvorfor smaker kneip så vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg ofte lurt på...

Det må være det nærmeste man kan komme å spise høy, flis eller kanskje kryssfinér.

Noen som vet hvordan de _klarer_ å lage et så vondt og uspiselig brød?

Skrevet

Kneip er ok den dagen man kjøper det, dagen etter kan det kastes hvis det er mer igjen.

Skrevet

Jeg synes kneip er kjempe godt jeg, kjøper ikke annet..

Skrevet

Helt enig, Kjøper aldri kneipbrød, det er fuglemat.

Skrevet

Det er godt AKKURAT når det er ferskt, men det er jo alt brød. Ellers kan det bare brukes til å slå inn spiker med.

Skrevet

Skjønner ikke at noen kjøper et brød til 5,90 når de fleste andre brød koster 15-18 kroner, da sier det seg selv at det ikke er mye godt.

Har ikke smakt kneipp på 15 år jeg tror jeg...

Skrevet

er veldig glad i kneipen. Det beste er at den er melkefri så jeg kan spise den .)

Skrevet

Skjønner ikke at noen kjøper et brød til 5,90 når de fleste andre brød koster 15-18 kroner, da sier det seg selv at det ikke er mye godt.

Har ikke smakt kneipp på 15 år jeg tror jeg...

Jeg kjøpte kneip når alle ungene bodde hjemme, da gikk det i hvert fall et brød om dagen. Nå går det to brød i uka så nå kjøper jeg noe annet.

Gjest korrekturleseren
Skrevet

Skrives ikke kneipp med to p´er? Eller er det jeg som suller?

Skrevet

Jepp, etter Sebastian Kneipp som oppfant brødet som en kur mot onani. (Sant!)

Skrevet

Jepp, etter Sebastian Kneipp som oppfant brødet som en kur mot onani. (Sant!)

Jo det skrives kneipp. Men det ser unektelig feil ut.

Det med onanihistorien til Freya vet jeg ingenting om :-)

Skrevet

Det skjønte du selvfølgelig etter å ha sett at det var sånn jeg skrev det? ;)

Men vi skjønte vel hva hun mente, og da er det ikke så nøye med stavemåten.

Gjest korrekturleseren
Skrevet

Det skjønte du selvfølgelig etter å ha sett at det var sånn jeg skrev det? ;)

Men vi skjønte vel hva hun mente, og da er det ikke så nøye med stavemåten.

Jeg hadde ikke lest ditt innlegg, men bra du skrev det riktig. Vet at stavemåten kanskje ikke er det viktigste, men får ofte spasmer av all feilskrivingen her inne på dol..

Skrevet

Jeg hadde ikke lest ditt innlegg, men bra du skrev det riktig. Vet at stavemåten kanskje ikke er det viktigste, men får ofte spasmer av all feilskrivingen her inne på dol..

Det er bare å legge det av seg først som sist.

Og tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. Been there, done that, men det er jo SÅ mye koseligere når man klarer å ikke bry seg om det.

Skrevet

*lol*

Jeg tror det virker jeg!Alle som spiser kneippbrød er jo så kjedelige og usexy som det bare går an!;)

hihi

Ja, da ser du at det virker.

Jeg for min del liker best hjemmebakt brød... Mmmm, mammas eller "svigermors". De jeg baker selv blir aldri så gode.

Skrevet

*lol*

Jeg tror det virker jeg!Alle som spiser kneippbrød er jo så kjedelige og usexy som det bare går an!;)

Pøh! Jeg spiser kneip og er verken kjedelig eller usexy, heller tverdt imot ;)

Skrevet

Pøh! Jeg spiser kneip og er verken kjedelig eller usexy, heller tverdt imot ;)

Nåja, det vil jeg nå se bevis på ja. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...