Gjest Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det har jeg ofte lurt på... Det må være det nærmeste man kan komme å spise høy, flis eller kanskje kryssfinér. Noen som vet hvordan de _klarer_ å lage et så vondt og uspiselig brød? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Kneip er ok den dagen man kjøper det, dagen etter kan det kastes hvis det er mer igjen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg synes kneip er kjempe godt jeg, kjøper ikke annet.. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Helt enig, Kjøper aldri kneipbrød, det er fuglemat. 0 Siter
Freya Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det er godt AKKURAT når det er ferskt, men det er jo alt brød. Ellers kan det bare brukes til å slå inn spiker med. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Skjønner ikke at noen kjøper et brød til 5,90 når de fleste andre brød koster 15-18 kroner, da sier det seg selv at det ikke er mye godt. Har ikke smakt kneipp på 15 år jeg tror jeg... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 er veldig glad i kneipen. Det beste er at den er melkefri så jeg kan spise den .) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Skjønner ikke at noen kjøper et brød til 5,90 når de fleste andre brød koster 15-18 kroner, da sier det seg selv at det ikke er mye godt. Har ikke smakt kneipp på 15 år jeg tror jeg... Jeg kjøpte kneip når alle ungene bodde hjemme, da gikk det i hvert fall et brød om dagen. Nå går det to brød i uka så nå kjøper jeg noe annet. 0 Siter
Gjest korrekturleseren Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Skrives ikke kneipp med to p´er? Eller er det jeg som suller? 0 Siter
Freya Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Skrives ikke kneipp med to p´er? Eller er det jeg som suller? Jepp, etter Sebastian Kneipp som oppfant brødet som en kur mot onani. (Sant!) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jepp, etter Sebastian Kneipp som oppfant brødet som en kur mot onani. (Sant!) Jo det skrives kneipp. Men det ser unektelig feil ut. Det med onanihistorien til Freya vet jeg ingenting om :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Skrives ikke kneipp med to p´er? Eller er det jeg som suller? Det skjønte du selvfølgelig etter å ha sett at det var sånn jeg skrev det? Men vi skjønte vel hva hun mente, og da er det ikke så nøye med stavemåten. 0 Siter
Freya Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jo det skrives kneipp. Men det ser unektelig feil ut. Det med onanihistorien til Freya vet jeg ingenting om :-) http://www.brodfakta.no/cparticle120232-20016a.html Det var vel for å redde både kjødet og ånden fra fordervelse, onani var sikkert ikke noe han så med blide øyne på. 0 Siter
Gjest korrekturleseren Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det skjønte du selvfølgelig etter å ha sett at det var sånn jeg skrev det? Men vi skjønte vel hva hun mente, og da er det ikke så nøye med stavemåten. Jeg hadde ikke lest ditt innlegg, men bra du skrev det riktig. Vet at stavemåten kanskje ikke er det viktigste, men får ofte spasmer av all feilskrivingen her inne på dol.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg hadde ikke lest ditt innlegg, men bra du skrev det riktig. Vet at stavemåten kanskje ikke er det viktigste, men får ofte spasmer av all feilskrivingen her inne på dol.. Det er bare å legge det av seg først som sist. Og tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. Been there, done that, men det er jo SÅ mye koseligere når man klarer å ikke bry seg om det. 0 Siter
Gjest korrekturleseren Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 http://www.brodfakta.no/cparticle120232-20016a.html Det var vel for å redde både kjødet og ånden fra fordervelse, onani var sikkert ikke noe han så med blide øyne på. *lol* Jeg tror det virker jeg!Alle som spiser kneippbrød er jo så kjedelige og usexy som det bare går an! 0 Siter
Freya Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 *lol* Jeg tror det virker jeg!Alle som spiser kneippbrød er jo så kjedelige og usexy som det bare går an! hihi Ja, da ser du at det virker. Jeg for min del liker best hjemmebakt brød... Mmmm, mammas eller "svigermors". De jeg baker selv blir aldri så gode. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 *lol* Jeg tror det virker jeg!Alle som spiser kneippbrød er jo så kjedelige og usexy som det bare går an! Pøh! Jeg spiser kneip og er verken kjedelig eller usexy, heller tverdt imot 0 Siter
Freya Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Pøh! Jeg spiser kneip og er verken kjedelig eller usexy, heller tverdt imot Nåja, det vil jeg nå se bevis på ja. 0 Siter
Gemini Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Skrives ikke kneipp med to p´er? Eller er det jeg som suller? Du har helt rett! :-) Tror det var en fyr ved navn Kneipp som kom opp med oppskrifta. For de spesielt interesserte så kan man lese historien om Kneipp her: http://www.brodfakta.no/cparticle120232-20016a.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.