Gå til innhold

Vil gi opp


Gjest koma

Anbefalte innlegg

Har det så vondt..Trøtt og sliten, men klarer ikke sove..Klarer ikke gjøre noen ting. Sukk.Skuffet over meg selv. Prøver sope meg opp fra bakken hver morgen, men faller snart igjen.Nederlag følger nederlag. Hva er det for liv jeg har? Vet at i morgen blir en like tøff kamp. Orker snart ikke mer, hva er vitsen? Jeg er dømt til å mislyktes ser det ut for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel,med den tankegangen der kommer du deg hvertfall ikke opp igjen for å si det sånn. Har du sett på deg sjøl i det siste,virkelig sett på deg sjøl?Hvordan du håndterer livet?.Det er du som styrer livet ditt, ingen andre.For å komme deg ut av den suppa du er i nå så må du selv, aktivt gå inn for det, jobbe med det 100%.Det kan være j.... slitsomt,energikrevende, men jo mer du står på, så vil du oppdage at du plutselig håndterer livet mye mer aktivt,på en positiv måte.

Som et annet medmenneske en gang sa, >, enklere kan man ikke si det.

Lykke til videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må holde ut dag etter dag - og etter en tid (kanskje lang) vil du sannsynligvis oppleve at livet ikke lenger er en kamp.

Ikke gi opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,med den tankegangen der kommer du deg hvertfall ikke opp igjen for å si det sånn. Har du sett på deg sjøl i det siste,virkelig sett på deg sjøl?Hvordan du håndterer livet?.Det er du som styrer livet ditt, ingen andre.For å komme deg ut av den suppa du er i nå så må du selv, aktivt gå inn for det, jobbe med det 100%.Det kan være j.... slitsomt,energikrevende, men jo mer du står på, så vil du oppdage at du plutselig håndterer livet mye mer aktivt,på en positiv måte.

Som et annet medmenneske en gang sa, >, enklere kan man ikke si det.

Lykke til videre i livet.

Hei gekkoz.

Uff blir flau over meg selv når jeg leser disse deppe-innlegga mine i etterkant! Var jeg utilregnelig i skriveøyeblikket, tro?Hmmm.Hva vil jeg med de,liksom? Få andre i dårlig humør?

Takk at du gadd å svare iallfall.

Det var et bra sitat du hadde der i grunnen:) Det har jeg skrevet opp og tatt vare på!

Problemet mitt er vel at jeg har sett litt _for_ mye_ på meg sjøl og hvordan livet mitt er i det siste -ikke særlig hyggelig syn, hehe. Men det går jo litt opp og ned, og i dag er jeg heldigvis litt mer oppe enn nede. Håper din dag også har vært av de bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må holde ut dag etter dag - og etter en tid (kanskje lang) vil du sannsynligvis oppleve at livet ikke lenger er en kamp.

Ikke gi opp :-)

Hei frosken!

Nå har jeg litt mer overskudd, så orker endelig å svare deg:)

Takk for oppmuntringen, nok en gang!!

Du har vel rett, håper jeg..

Livet går jo opp og ned og.Men når jeg er nede, "glemmer" jeg visst det og tror ikke at jeg noen gang kommer opp igjen:-/

Blir bare flau når jeg ser hvilket deppe-innlegg jeg har skrevet her. Forstår ikke hva jeg ville med det!:-/

Takk, iallfall. Ha en god kveld og ei fin ny uke!

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...