Kjersti S Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 ...våre søte små ute i kaninburet. Innså tidlig at vi ikke kunne ha 7 kaniner, og i dag er altså dagen kommet da antallet atter en gang skal reduseres (forhåpentligvis også mat-og strømengde-de spiser og driter noe helt vanvittig!!!). Har iherdig prøvd å sjekke kjønnet på dem, og har kommet fram til at det er en jeg er ganske sikker på er hunn, og en jeg er ganske sikker på en hann, de andre vet jeg ikke helt. Vi har nemlig tenkt å ta sjansen på å beholde en av ungene, men har enda ikke sagt noe til Amalie, 6 år, som har gått og gruet seg til denne dagen i 6 uker nå. Tenkte å overraske henne i dag, men skal ta med alle til butikken, og se en gang til sammen med de som jobber der etter hva slags kjønn de små har. Har aldri sittet og studert noens kjønnsorganer så nøye før jeg, og etterpå må jeg nok finne fram forstørrelsesglasset også-sannelig ikke enkelt å se forskjell! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.