Gjest tottlå Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Den lager jeg, altså!!! Fikk en oppskrift av mamma: - 1 pakke lett majones - ca 8 skiver sylteagurk (hakker dem opp i småbiter) - Reker - 4-5 hardkokte egg - Litt sitronsaft - En dæsj med salt og pepper Mmmmmmm........den er KJEMPE godt, altså!!! 0 Siter
Gjest Helt sylta Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Sylteagurk?!?!? Sylteagurk passer til det meste. Særlig i diverse salater med majones og rømme. Den rekesalaten hørtes veldig god ut..dog noget mektig. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Sylteagurk?!?!? Mmmmm, ja sylteagurken gjør den syrlig og god!! Nam nam!! 0 Siter
cecily Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Mmmmm, ja sylteagurken gjør den syrlig og god!! Nam nam!! Få litt da! Jeg er fryktelig hissig pga den dumme gjengen lenger oppe, som mener jeg tar feil i sannsynlighetsregningen. Få nå!!!!! *grrrrrrrr* 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Få litt da! Jeg er fryktelig hissig pga den dumme gjengen lenger oppe, som mener jeg tar feil i sannsynlighetsregningen. Få nå!!!!! *grrrrrrrr* Uff.....jeg gidder ikke bry de stakkars få hjernecellene mine med sånt tull!! Jeg blir slakta hver gang jeg prøver meg på noe slikt!! 0 Siter
cecily Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Uff.....jeg gidder ikke bry de stakkars få hjernecellene mine med sånt tull!! Jeg blir slakta hver gang jeg prøver meg på noe slikt!! Hehe, stakkar liten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.