Gjest trådløs Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg skal kobble opp den gamle pc'n på trådløst netteverk. Jeg har det jeg trenger på hovedmaskinen men trenger vel ett eller annet på den gamle også slik at den klarer godta signalene? Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Gjest trådløs Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Ok. Takk. Er det noe jeg bare setter i USB-porten eller må jeg åpne maskinen? 0 Siter
Gjest trådløs Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Et trådløst nettverkskort. Ok. Takk. Er det noe jeg bare setter i USB-porten eller må jeg åpne maskinen? 0 Siter
Gemini Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Ok. Takk. Er det noe jeg bare setter i USB-porten eller må jeg åpne maskinen? Det finnes flere varianter, både til å sette inn i maskinen, og til ekstern tilkobling (USB). Les om det her: http://itpro.no/art/4269.html www.komplett.no og andre nettbutikker for datautstyr selger slike ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.