Gjest makroer Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Får beskjed hver gang jeg åpner word nå om makroer, om de skal deaktiveres eller noe sånt. Hva skal jeg gjøre for å slippe få opp denne meldingen? Aktivere dem eller deaktivere makroene? 0 Siter
Gemini Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Du kan endre innstillingene i Word slik: Gå inn i Verktøy-menyen - Alternativer - Sikkerhet - Makrosikkerhet. Antakelig står det på middels hos deg. Endre til høy. Hvis det byr på problemer senere (at du ikke får åpnet Word-dok. med makroer), så kan du justere ned sikkerheten. Men det kan være skummelt å velge Lav sikkerhet, pga makro-virus. Men jeg tror altså at det særlig er medium innstillinger som hele tiden spør deg om du vil slå av osv. 0 Siter
Gjest makorer Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Du kan endre innstillingene i Word slik: Gå inn i Verktøy-menyen - Alternativer - Sikkerhet - Makrosikkerhet. Antakelig står det på middels hos deg. Endre til høy. Hvis det byr på problemer senere (at du ikke får åpnet Word-dok. med makroer), så kan du justere ned sikkerheten. Men det kan være skummelt å velge Lav sikkerhet, pga makro-virus. Men jeg tror altså at det særlig er medium innstillinger som hele tiden spør deg om du vil slå av osv. Nei, den står på høy. 0 Siter
Gemini Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Nei, den står på høy. Prøv å endre til medium eller lav da. (Men ikke bruk lav hvis du ikke har oppdatert antivirus på maskinen.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.