Gå til innhold

makroer i word

Anbefalte innlegg

Gjest makroer
Skrevet

Får beskjed hver gang jeg åpner word nå om makroer, om de skal deaktiveres eller noe sånt. Hva skal jeg gjøre for å slippe få opp denne meldingen? Aktivere dem eller deaktivere makroene?

Skrevet

Du kan endre innstillingene i Word slik:

Gå inn i Verktøy-menyen - Alternativer - Sikkerhet - Makrosikkerhet. Antakelig står det på middels hos deg. Endre til høy. Hvis det byr på problemer senere (at du ikke får åpnet Word-dok. med makroer), så kan du justere ned sikkerheten. Men det kan være skummelt å velge Lav sikkerhet, pga makro-virus. Men jeg tror altså at det særlig er medium innstillinger som hele tiden spør deg om du vil slå av osv.

Gjest makorer
Skrevet

Du kan endre innstillingene i Word slik:

Gå inn i Verktøy-menyen - Alternativer - Sikkerhet - Makrosikkerhet. Antakelig står det på middels hos deg. Endre til høy. Hvis det byr på problemer senere (at du ikke får åpnet Word-dok. med makroer), så kan du justere ned sikkerheten. Men det kan være skummelt å velge Lav sikkerhet, pga makro-virus. Men jeg tror altså at det særlig er medium innstillinger som hele tiden spør deg om du vil slå av osv.

Nei, den står på høy.

Skrevet

Nei, den står på høy.

Prøv å endre til medium eller lav da. (Men ikke bruk lav hvis du ikke har oppdatert antivirus på maskinen.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...