Gjest lurer på løft Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Nå du foretok et brystløft med innlegg. Hvordan ble følelsen i brystknoppen/brystet etterpå? Og hvor/hvordan ble arrene? Jeg har et keisersnittarr på magen som er brukbart pent, og ikke plager meg. Men huden rundt er "død". Og området litt sårt. Jeg ønsker ikke å ha sånne pupper også...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173899-mistet-du-f%C3%B8lelsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna21365380663 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg la bare inn innlegg, og det er nå ca 5 mnd siden. Jeg har arret under armen. Valgte det fordi jeg sjelden viser dette stedet til noen, det er jo nokså diskret, i tillfelle arret skulle bli skjemmende. Dessuten gjør det ikke så mye om det skulle bli "dødt" der. Da de opererte, kuttet de over en nerve på den ene siden, som nå holder på å gro sammen igjen. Når jeg strekker armen fort opp, kjenner jeg at det stikker litt. I tillegg er følelsen i brystet nedsatt, men det holder på å komme seg. Stikkingen under armen (som går fra ca brystet og til albuen) holder også på å gi seg nå. I begynnelsen kjente jeg det hele tiden nesten, nå bare hvis jeg gjør en ekstrem bevegelse. Det plaget meg litt i begynnelsen at jeg hadde mistet følelsen i brystet, da brystvortene mine er greie å ha under sex.. ;o) En av de største grunnene til å velge snittet under armen, var for å unngå å kutte så mange nerver i brystet, da jeg tror at sjansen for å miste følsomhet der er større da. Sier seg liksom selv, hvis man har snittet rundt brystvorten, at da tukler man med nervene der.. ;o) Men man er jo ikke garantert noe uansett hva man velger, men jeg holder i alle fall på å få tilbake følelsen, og det er jeg glad for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173899-mistet-du-f%C3%B8lelsen/#findComment-1151826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurer på løft Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg la bare inn innlegg, og det er nå ca 5 mnd siden. Jeg har arret under armen. Valgte det fordi jeg sjelden viser dette stedet til noen, det er jo nokså diskret, i tillfelle arret skulle bli skjemmende. Dessuten gjør det ikke så mye om det skulle bli "dødt" der. Da de opererte, kuttet de over en nerve på den ene siden, som nå holder på å gro sammen igjen. Når jeg strekker armen fort opp, kjenner jeg at det stikker litt. I tillegg er følelsen i brystet nedsatt, men det holder på å komme seg. Stikkingen under armen (som går fra ca brystet og til albuen) holder også på å gi seg nå. I begynnelsen kjente jeg det hele tiden nesten, nå bare hvis jeg gjør en ekstrem bevegelse. Det plaget meg litt i begynnelsen at jeg hadde mistet følelsen i brystet, da brystvortene mine er greie å ha under sex.. ;o) En av de største grunnene til å velge snittet under armen, var for å unngå å kutte så mange nerver i brystet, da jeg tror at sjansen for å miste følsomhet der er større da. Sier seg liksom selv, hvis man har snittet rundt brystvorten, at da tukler man med nervene der.. ;o) Men man er jo ikke garantert noe uansett hva man velger, men jeg holder i alle fall på å få tilbake følelsen, og det er jeg glad for. Litt vanskelig å sammenligne dersom du bare har tatt innlegg og ikke løft i tillegg. Ettersom et løft krever at man også flytter brystknoppene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173899-mistet-du-f%C3%B8lelsen/#findComment-1152157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nei, det gjorde jeg ikke.... Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei det gjorde jeg ikke. Jeg har løftet og fått satt inn silikonproteser. Jeg har like mye følelse i brystvortene nå som før. Jeg har også tatt keisersnitt og huden ved arret er også helt som før. Tror nok jeg har vært heldig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173899-mistet-du-f%C3%B8lelsen/#findComment-1153708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.