Gå til innhold

idol dommer david

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor gammel David er? Han er fryktelig søt:)

Skrevet

19 år, syntes jeg å lese i ei eller anna nettavis tidligere i dag...

Jeg og vil ha TV2...!

Skrevet

Jeg og vil ha TV2...!

19?! Jeg er ei gammel røy...

Skrevet

Jeg og vil ha TV2...!

hehe nei ikke dommeren, han er ikke 19 år, deltakeren David tror jeg var 19 år:0)

Skrevet

Jeg og vil ha TV2...!

Idol-dommeren David er nok eldre enn 19 år... :-)

Skrevet

Neeeida, er du vel ikke! Hehe... det er jo bare tall. Jeg blir 25 igjen neste gang. Kan ikke å telle lenger enn til dit... ;o)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Og det visste du ikke at du var? >:P Snakk om selvinnsikt. :-)

Skrevet

Idol-dommeren David er nok eldre enn 19 år... :-)

Åh, trodde det var han som gikk ut, som het David. Jaja, jeg har som sagt ikke TV2 ;)

Skrevet

hehe nei ikke dommeren, han er ikke 19 år, deltakeren David tror jeg var 19 år:0)

My bad, jeg blir aldri vant til å lese denne oppdeling av ordene. Blir fort misforståelser, gitt! Må jo si Idoldommer, da! Hehe...

Skrevet

Åh, trodde det var han som gikk ut, som het David. Jaja, jeg har som sagt ikke TV2 ;)

Står jo overskrifta at det gjelder dommeren jo... ;-)

Skrevet

Står jo overskrifta at det gjelder dommeren jo... ;-)

Trodde det var en skrivefeil serru, "Idol dømmer David" ;o)

Sånn kan det gå.

Skrevet

Og det visste du ikke at du var? >:P Snakk om selvinnsikt. :-)

Det begynner å gå opp for meg etterhvert...

Desperat gammal røy. Ikke rart jeg er alene.

Skrevet

Trodde det var en skrivefeil serru, "Idol dømmer David" ;o)

Sånn kan det gå.

Ja, derfor jeg puttet inn en bindestrek i overskriften.

En fryktelig uvane det der med engelsk oppdeling av sammensatte ord. Sammensatte ord er vel oftest det riktige, ellers hjelper i alle fall en bindestrek på.

http://folk.uio.no/tfredvik/amo/

Skrevet

Jeg og vil ha TV2...!

Neida - han må være på min alder tror jeg. I alle fall har han jobbet som plateprodusent siden tidlig på 90-tallet fant jeg endelig ut.

*Puster lettet ut* Da er jeg vel ikke en gammal røy alikevel. Bare desperat. ;o)

Skrevet

Neida - han må være på min alder tror jeg. I alle fall har han jobbet som plateprodusent siden tidlig på 90-tallet fant jeg endelig ut.

*Puster lettet ut* Da er jeg vel ikke en gammal røy alikevel. Bare desperat. ;o)

Hehehe... det er når man er desperat at man ikke finner noen, vet du. Nyt livet og sola(!) og ha det bra med deg selv, så dukker han opp når du minst aner det!

:o)

Skrevet

Hehehe... det er når man er desperat at man ikke finner noen, vet du. Nyt livet og sola(!) og ha det bra med deg selv, så dukker han opp når du minst aner det!

:o)

Jeg vet det! :o) Så nå skal jeg sannelig slappe av og ta det med ro og vente på at Prince Charming dukker opp, men hvor i all verden skal han komme fra??? ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvorfor har du ikke TV2?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...