Gå til innhold

idol dommer david

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er forresten samboer og hat to barn. Ikke at jeg hadde tenkt å sende frier brev:)

Skrevet

Jeg vet det! :o) Så nå skal jeg sannelig slappe av og ta det med ro og vente på at Prince Charming dukker opp, men hvor i all verden skal han komme fra??? ;o)

Om jeg ikke møter drømmemannen før så kanskje jeg treffer han på gamlehjemmet. Sikkert mange søte der når den tid kommer. Har iallefall avtalt med venninnene at vi skal på samme gamlehjem, så kan vi sitte og diskutere alle kjekke mennene vi ser;)

Skrevet

Jeg vet det! :o) Så nå skal jeg sannelig slappe av og ta det med ro og vente på at Prince Charming dukker opp, men hvor i all verden skal han komme fra??? ;o)

Hehe... det var det da. Jeg lurer på det samme selv, en som er villig til å ha noen med tre unger i bagasjen :)

I mellomtida nyter jeg å være alene! Akkurat nå i helga er jeg syk, og ungene er hos besteforeldrene. Det er den første helga jeg har hjemme alene på gudene vet hvor mange måneder. Deilig!

Skrevet

Hvorfor har du ikke TV2?

Fordi det ikke går an å få inn noe på vanlig antenne i "dumpa" der jeg bor, og fordi jeg bare har Viasat-tuner foreløpig. Den får jeg inn verken TV2 eller TVN på.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Fordi det ikke går an å få inn noe på vanlig antenne i "dumpa" der jeg bor, og fordi jeg bare har Viasat-tuner foreløpig. Den får jeg inn verken TV2 eller TVN på.

Okei.. du får lage deg ei gedigen antenne selv. Sveis sammen noen metall :D

Skrevet

Har en single kompis i Oslo som jeg kan anbefale... Spørs bare om han er flyttbar nok...

Skrevet

web-tv?

Skrevet

19?! Jeg er ei gammel røy...

Gammal røy?

Hm - pass på selvbildet ditt nå ...

;o)

Vennlig hilsen

Skrevet

web-tv?

Web-tv ja! Det har jeg sannelig ikke tenkt på. Det burde jo være muligheter til å få sett Idol der, i alle fall. Er det 60 kroner i måneden, eller noe sånt?

Skrevet

"Prince Charming" er blitt en gammel mann og skal nå omsider gifte seg med hun som var hans elskerinne i mer enn 30 år.... ;-)

Skrevet

Hehe... det var det da. Jeg lurer på det samme selv, en som er villig til å ha noen med tre unger i bagasjen :)

I mellomtida nyter jeg å være alene! Akkurat nå i helga er jeg syk, og ungene er hos besteforeldrene. Det er den første helga jeg har hjemme alene på gudene vet hvor mange måneder. Deilig!

"Hehe... det var det da. Jeg lurer på det samme selv, en som er villig til å ha noen med tre unger i bagasjen :)"

Så nydelig som du er så tror jeg ikke det er noe problem. Faller han for deg, så blir han like glad i ungen dine også - fordi de er en del av deg.

Jeg hadde ikke noe problem med friere da jeg ble skilt, men jeg var igrunn bare interessert i EN, og det er han jeg fremdeles sitter med. Han har iallefall vært og er fantastisk med ungene, og sier at han er like glad i dem som om det skulle vært hans egne. Det høres så klissete ut, men hvordan skal man ellers beskrive slikt :-)

Det er flaut å sitte på dol på denne tiden av døgnet, men jeg har hatt en helt - unnskyld uttrykket jævlig dag. Migrene så jeg trodde jeg skulle bli sprø. Lå og lå på sofaen, med en kald sokk over hodet.

Var så vidt innom dol i sta, men måtte bare logge av igjen. Jeg klarte ikke å lese engang og ble utslitt bare av å sitte.

Hvorfor jeg skriver dette her, tja, det er jo ikke akkurat så mange andre å prate med på denne tiden av døgnet, så da hjelper det litt å skrive.

Jeg er trøtt som bare det og sliten, men kvier meg for å legge meg. Det er ekkelt når det er sånn.

Var ikke meningen å plage deg med dette. Beklager.

Skrevet

"Hehe... det var det da. Jeg lurer på det samme selv, en som er villig til å ha noen med tre unger i bagasjen :)"

Så nydelig som du er så tror jeg ikke det er noe problem. Faller han for deg, så blir han like glad i ungen dine også - fordi de er en del av deg.

Jeg hadde ikke noe problem med friere da jeg ble skilt, men jeg var igrunn bare interessert i EN, og det er han jeg fremdeles sitter med. Han har iallefall vært og er fantastisk med ungene, og sier at han er like glad i dem som om det skulle vært hans egne. Det høres så klissete ut, men hvordan skal man ellers beskrive slikt :-)

Det er flaut å sitte på dol på denne tiden av døgnet, men jeg har hatt en helt - unnskyld uttrykket jævlig dag. Migrene så jeg trodde jeg skulle bli sprø. Lå og lå på sofaen, med en kald sokk over hodet.

Var så vidt innom dol i sta, men måtte bare logge av igjen. Jeg klarte ikke å lese engang og ble utslitt bare av å sitte.

Hvorfor jeg skriver dette her, tja, det er jo ikke akkurat så mange andre å prate med på denne tiden av døgnet, så da hjelper det litt å skrive.

Jeg er trøtt som bare det og sliten, men kvier meg for å legge meg. Det er ekkelt når det er sånn.

Var ikke meningen å plage deg med dette. Beklager.

Er ikke noe plage det, vel. Migrene er slitsomt! Jeg har ikke hatt det selv, bare noe lignende som jeg heldigvis fikk "knekt bort" hos en manuell terapist.

Trodde jeg skulle bli tullete jeg og, og ble det vel i grunn etter en fire måneders tid. Årsaken lå faktisk ved halebeinet, fant de omsider ut, for nervene der lå i klem etter en brist jeg hadde hatt tidligere. Etter fem(!) behandlinger ble jeg helt bra, og hodepinen var totalt fraværende :)

Du burde gjøre et forsøk... har hørt at de i mange tilfeller klarer å redusere migreneanfallene også. Du trenger bare henvisning fra legen...

Håper du føler deg bedre i dag!

*Klem*

Skrevet

Er ikke noe plage det, vel. Migrene er slitsomt! Jeg har ikke hatt det selv, bare noe lignende som jeg heldigvis fikk "knekt bort" hos en manuell terapist.

Trodde jeg skulle bli tullete jeg og, og ble det vel i grunn etter en fire måneders tid. Årsaken lå faktisk ved halebeinet, fant de omsider ut, for nervene der lå i klem etter en brist jeg hadde hatt tidligere. Etter fem(!) behandlinger ble jeg helt bra, og hodepinen var totalt fraværende :)

Du burde gjøre et forsøk... har hørt at de i mange tilfeller klarer å redusere migreneanfallene også. Du trenger bare henvisning fra legen...

Håper du føler deg bedre i dag!

*Klem*

"Du burde gjøre et forsøk... har hørt at de i mange tilfeller klarer å redusere migreneanfallene også. Du trenger bare henvisning fra legen..."

Manuell terapi. Tja, jeg vet ikke om det vil hjelpe meg, i og med at hovedproblemet sitter i hodet.

Har gått til fysioterapi i perioder, og da har jeg blitt brekt opp så det knåser i ryggraden. For når man har smerter, så spenner man seg automatisk, og da blir det galt hele veien.

Jaja, har time hos legen snart, så jeg får høre litt hva denne sier om manuell terapi.

Klem tilbake fra sliten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...