Gjest lamungen Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Noen som har tips om hva man kan gjøre for å glede sin kjære denne dagen? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Hva med roser, romantisk middag eller en gave eller et koselig kort 0 Siter
Gjest lamungen Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Har du dårlig fantasi?? Kjære vene, kan ikke sånne som det la være å svare!! Du er sikkert perfekt så skjønner ikke hva du gjør her inne i det hele tatt.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Min skal få et kyss på kinnet og en påminnelse om at jeg elsker han og at han har gjort meg til den lykkkeligste dama i hele verden. 0 Siter
Gjest hushora Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Min skal få et kyss på kinnet og en påminnelse om at jeg elsker han og at han har gjort meg til den lykkkeligste dama i hele verden. Så heldig du er da 0 Siter
Gjest antivalentine Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Kjære vene, kan ikke sånne som det la være å svare!! Du er sikkert perfekt så skjønner ikke hva du gjør her inne i det hele tatt.. Ja jøss, visst er jeg perfekt, men det hjelper jo deg lite som har så dårlig fantasi 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Ja jøss, visst er jeg perfekt, men det hjelper jo deg lite som har så dårlig fantasi Da har du sikkert masse glupe tips å komme med da? Etter som du er så perfekt? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Det mest romantiske jeg kan gjøre for kjæresten min er å ikke forvente feiring av den dagen Da jeg var fjortis syntes jeg valentines day var noe stort, men nå synes jeg bare det en kommersiell suppe. Ja til romantikk hele året! 0 Siter
Gjest antivalentine Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Da har du sikkert masse glupe tips å komme med da? Etter som du er så perfekt? Nei, jeg feirer ikke valentine..og har du ikke hørt om ironi? Dårlig med fantasi der i gården og tydeligvis. 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Nei, jeg feirer ikke valentine..og har du ikke hørt om ironi? Dårlig med fantasi der i gården og tydeligvis. "Har du dårlig fantasi??" Om du mente at dette var ironi, så skulle du kanskje ha tatt med dette tegnet da: ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.