Gå til innhold

tips til valentindagen

Anbefalte innlegg

Gjest lamungen
Skrevet

Noen som har tips om hva man kan gjøre for å glede sin kjære denne dagen?

Skrevet

Hva med roser, romantisk middag eller en gave eller et koselig kort

Gjest lamungen
Skrevet

Har du dårlig fantasi??

Kjære vene, kan ikke sånne som det la være å svare!! Du er sikkert perfekt så skjønner ikke hva du gjør her inne i det hele tatt..

Skrevet

Min skal få et kyss på kinnet og en påminnelse om at jeg elsker han og at han har gjort meg til den lykkkeligste dama i hele verden. ;)

Gjest hushora
Skrevet

Min skal få et kyss på kinnet og en påminnelse om at jeg elsker han og at han har gjort meg til den lykkkeligste dama i hele verden. ;)

Så heldig du er da :)

Gjest antivalentine
Skrevet

Kjære vene, kan ikke sånne som det la være å svare!! Du er sikkert perfekt så skjønner ikke hva du gjør her inne i det hele tatt..

Ja jøss, visst er jeg perfekt, men det hjelper jo deg lite som har så dårlig fantasi

Skrevet

Ja jøss, visst er jeg perfekt, men det hjelper jo deg lite som har så dårlig fantasi

Da har du sikkert masse glupe tips å komme med da?

Etter som du er så perfekt?

Gjest papirtiger
Skrevet

Det mest romantiske jeg kan gjøre for kjæresten min er å ikke forvente feiring av den dagen :)

Da jeg var fjortis syntes jeg valentines day var noe stort, men nå synes jeg bare det en kommersiell suppe. Ja til romantikk hele året! ;)

Gjest antivalentine
Skrevet

Da har du sikkert masse glupe tips å komme med da?

Etter som du er så perfekt?

Nei, jeg feirer ikke valentine..og har du ikke hørt om ironi?

Dårlig med fantasi der i gården og tydeligvis.

Skrevet

Nei, jeg feirer ikke valentine..og har du ikke hørt om ironi?

Dårlig med fantasi der i gården og tydeligvis.

"Har du dårlig fantasi??"

Om du mente at dette var ironi, så skulle du kanskje ha tatt med dette tegnet da: ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...