Gjest Majalla Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 http://www.humor911.no/art.aspx?artID=1306 er det rart det skjer mye tull i helsevesenet? 0 Siter
Freya Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Hehe... Leger kan skrive mye rart ja. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Tviler ikke ett sekund på de der ;-) 0 Siter
Gjest Majalla Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Tviler ikke ett sekund på de der ;-) favoritten min er "pasient har ikke lenger noen smerter, og anbefales å ta paracet- hvis det trengs." ved utskrivelse etter min hofteoperasjon. Hvor fikk han det fra at jeg ikke hadde smerter? og at jeg nærmest ikke hadde behov for smertestillende? merkelig 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 favoritten min er "pasient har ikke lenger noen smerter, og anbefales å ta paracet- hvis det trengs." ved utskrivelse etter min hofteoperasjon. Hvor fikk han det fra at jeg ikke hadde smerter? og at jeg nærmest ikke hadde behov for smertestillende? merkelig Hi-hi :-) Tillater meg å fortelle om venninna mi som ikke fikk ut tampongen fordi hun hadde hatt sex med den i. Legens diagnose: "OB i vagina". :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.