Gå til innhold

Gla' jenta!


Gjest mammamie

Anbefalte innlegg

Gjest mammamie

Vil bare dele min erfaring med dere!

Har hatt diagnosen depresjon i flere år. Har brukt cipramil, men har slitt med depresjoner på tross av medisinen. I romjula fikk jeg en kjempe knekk. Alt var helsvart, og døden var mitt eneste alternativ - mente jeg. Kom meg til legen, fikk bytta medisin. Etter 3 uker på Efexor har jeg det kjempe bra! Har ikke vært i kjellern en eneste dag etter medisinbytte. På cipramil var jeg stadig nedfor.

Hvis ikke ad'en hjelper, prøv ett annet merke! Det kan hjelpe mer en du tror!

Cipramil har virkestoff seratonin, mens efexor har virkestoff seratonin og noradrenalin. Det gjør underverker for meg.

Men for all del, dette er sikkert ikke redningen for alle, men i mitt tilfelle er det redningen.

hilsen gla jenta som ville dele sin erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pillefri

Fint at det virker!

Ciprail har vikrestoff citalopram som virker på serotoning og Efexor har virkestoff Venlafaxin og virker på serotoning og noradrenalin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...