Gjest Dum i dag Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Får ikke åpnet bilder på internett når d ehar det lille, røde krysset oppe til venstre. Pinlig å spørre noen, men. Har hatt internett bare i noen måneder. Hva gjør man? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 da kommer du ikke inn på den siden om du har et rødt kryss. 0 Siter
Gjest Dum i dag Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 dina2 skrev (På 12.2.2005 den 13.47): da kommer du ikke inn på den siden om du har et rødt kryss. Men! Jeg får jo av og til sådde kryss oppe t.v. når jeg får mail! Og nå har jeg vært inne på en side med utleiehytter, og halvparten av dem hadde bilder "gjemt bak" røde kryss. Jeg trodde man bare skulle klikke ... Men det går ikke. Hvorfor komme rjeg ikke inn på sider jeg burde ha kommet inn på?? Moderne maskin, Windows 98 oppgradert nylig. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Dum i dag skrev (På 12.2.2005 den 14.07): Men! Jeg får jo av og til sådde kryss oppe t.v. når jeg får mail! Og nå har jeg vært inne på en side med utleiehytter, og halvparten av dem hadde bilder "gjemt bak" røde kryss. Jeg trodde man bare skulle klikke ... Men det går ikke. Hvorfor komme rjeg ikke inn på sider jeg burde ha kommet inn på?? Moderne maskin, Windows 98 oppgradert nylig. Det trenger ikke ha med maskinen din å gjøre, men serveren der bildet er lagt ut. (Hvis man feks skriver feil kode når man skal legge ut et bilde, kommer det ikke til syne osv) 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Du mangler sikkert programmet som støtter filformatet bildet er i. 0 Siter
Gyda Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg er ingen ekspert, men vet at det ofte kan ha med Flash å gjøre. Har du ikke tilgang til det, er det enkelte element du ikke kan åpne - og da er det måten elementene er lagt ut på som er avgjørende. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Det lille, røde krysset betyr enten at serveren bildene ligger på er nede, at bildene ikke ligger der de skal eller at det er feil i koding i forhold til plassering av bilder og/eller navn på bildet. Med andre ord har det ikke noe å gjøre med at du er ny på nett eller maskinen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.