Gå til innhold

Kryss ...

Gjest Dum i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Dum i dag
Skrevet

Får ikke åpnet bilder på internett når d ehar det lille, røde krysset oppe til venstre.

Pinlig å spørre noen, men. Har hatt internett bare i noen måneder.

Hva gjør man?

Skrevet

da kommer du ikke inn på den siden om du har et rødt kryss.

Gjest Dum i dag
Skrevet

da kommer du ikke inn på den siden om du har et rødt kryss.

Men! Jeg får jo av og til sådde kryss oppe t.v. når jeg får mail!

Og nå har jeg vært inne på en side med utleiehytter, og halvparten av dem hadde bilder "gjemt bak" røde kryss.

Jeg trodde man bare skulle klikke ...

Men det går ikke.

Hvorfor komme rjeg ikke inn på sider jeg burde ha kommet inn på??

Moderne maskin, Windows 98 oppgradert nylig.

Skrevet

Men! Jeg får jo av og til sådde kryss oppe t.v. når jeg får mail!

Og nå har jeg vært inne på en side med utleiehytter, og halvparten av dem hadde bilder "gjemt bak" røde kryss.

Jeg trodde man bare skulle klikke ...

Men det går ikke.

Hvorfor komme rjeg ikke inn på sider jeg burde ha kommet inn på??

Moderne maskin, Windows 98 oppgradert nylig.

Det trenger ikke ha med maskinen din å gjøre, men serveren der bildet er lagt ut. (Hvis man feks skriver feil kode når man skal legge ut et bilde, kommer det ikke til syne osv)

Skrevet

Du mangler sikkert programmet som støtter filformatet bildet er i.

Skrevet

Jeg er ingen ekspert, men vet at det ofte kan ha med Flash å gjøre. Har du ikke tilgang til det, er det enkelte element du ikke kan åpne - og da er det måten elementene er lagt ut på som er avgjørende.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det lille, røde krysset betyr enten at serveren bildene ligger på er nede, at bildene ikke ligger der de skal eller at det er feil i koding i forhold til plassering av bilder og/eller navn på bildet. Med andre ord har det ikke noe å gjøre med at du er ny på nett eller maskinen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...