Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*amber må ha en titt*

Alltid spennende når det dukker opp noe nye ;)

Fikk du mange overraskelser, da?

Fikk ikke så mange store overraskelser, men når det gjelder deg må jeg innrømme at jeg så deg for meg akkurat omvent, om du skjønner. Når det gjelder hårfarge- og lengde.

Vet ikke hvorfor. Men pen er du i alle fall ...

:o)

Fikk ikke så mange store overraskelser, men når det gjelder deg må jeg innrømme at jeg så deg for meg akkurat omvent, om du skjønner. Når det gjelder hårfarge- og lengde.

Ja, amber er pen!

*løpe og titte på Gyda*

Det er flere enn deg som har trodd jeg var mørkhåret, aner ikke hvorfor. :) Men nå som vi har de rene blondinetreffene på chatten til tider, så har vel de fleste fått med seg at jeg er blond nå etterhvert. ;)

Kort hår har jeg faktisk hatt en gang, men det begynner å bli en stund siden. Liker best å ha langt hår.

Du var mørk som jeg trodde, men jeg var sikker på at du hadde langt huldrehår, av en eller annen grunn. *ler*

Det var noen andre også som var overraskende, men det er jo alltid sånn når en bare har en forestilling av noen.

:)

Annonse

Jeg vil også se!!! Jeg har mistet adressen til DOL-galleriet. Adressen ble sletta da jeg hadde PC`en på reperasjon. Har skrevet mail til bassiten, håper jeg får dadressen fort!!!

*lurer fælt*

mail meg, så skal du få adressen.

[email protected]

Gjest tottlå

Det er flere enn deg som har trodd jeg var mørkhåret, aner ikke hvorfor. :) Men nå som vi har de rene blondinetreffene på chatten til tider, så har vel de fleste fått med seg at jeg er blond nå etterhvert. ;)

Kort hår har jeg faktisk hatt en gang, men det begynner å bli en stund siden. Liker best å ha langt hår.

Du var mørk som jeg trodde, men jeg var sikker på at du hadde langt huldrehår, av en eller annen grunn. *ler*

Det var noen andre også som var overraskende, men det er jo alltid sånn når en bare har en forestilling av noen.

Rart hvordan man ser for seg personene her inne!

ShitDiddelyDo

Jeg trodde faktisk du var skalla. Men det viste seg jo å være helt feil.

Annonse

Jeg er til og med innom på chatten nå ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...