Gå til innhold

Er denne sofaen myk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har prøvd de, og jeg tror de er myke.

Men de er jo skikkelig stygge da. (men det var kanskje ikke det du spurte om...)

Skrevet

Ganske myk ja. Og fryktelig varm å sitte i på sommeren.

Natuzzi sin er enda litt mykere, men vet ikke om den er i salg lenger.

Skrevet

Men de er jo skikkelig stygge da. (men det var kanskje ikke det du spurte om...)

Syns de var fine jeg.. :)

Skrevet

Syns de var fine jeg.. :)

Ikke jeg.

Jeg liker ikke fluffy sofaer.

Skrevet

Enig! Var noen andre som var fine der, Merkur bl.a. :-)

Gjest Sofakjøper
Skrevet

Stygge er dem, men er vanskelig å finne en sofa under 10000 kr i skinn som er god å sitte i og som samtidig er fin. Vet du om en så si gjerne fra :)

Har prøvd samtlige skinnsofaer i rett prisklasse på møbelringen og skeidar og synst alle var knallharde. Har ikke så lyst å reise bomtur til bohus for det er 2 timer unna..

Skrevet

Stygge er dem, men er vanskelig å finne en sofa under 10000 kr i skinn som er god å sitte i og som samtidig er fin. Vet du om en så si gjerne fra :)

Har prøvd samtlige skinnsofaer i rett prisklasse på møbelringen og skeidar og synst alle var knallharde. Har ikke så lyst å reise bomtur til bohus for det er 2 timer unna..

Merkur 3+2 = 9000

Gjest Sofakjøper
Skrevet

Enig! Var noen andre som var fine der, Merkur bl.a. :-)

Er enig i at Merkur ser mye finere ut, men den ser også så hard ut. Jeg vil ha en myk sofa der jeg kan krølle meg sammen i når jeg leser til eksamen og slikt.

Skrevet

Nei, jeg har ingen tips å komme med, da jeg er prinsipielt imot skinnsofaer.

Gjest Sofakjøper
Skrevet

Nei, jeg har ingen tips å komme med, da jeg er prinsipielt imot skinnsofaer.

På grunn av kua eller fordi du synst det er stygt?

Jeg må ha skinn siden jeg har en veldig langhåret katt som elsker sofaer. Stoffsofaer har en tendens til å få mere pels enn stoff på seg etter bare noen få timer...

Skrevet

På grunn av kua eller fordi du synst det er stygt?

Jeg må ha skinn siden jeg har en veldig langhåret katt som elsker sofaer. Stoffsofaer har en tendens til å få mere pels enn stoff på seg etter bare noen få timer...

Fordi jeg syns det er stygt.

Har en samboer med like sterke og sære sofa-meninger som meg, så det tok laaaang tid før vi fant en som begge kunne godta.

Skrevet

Andy er ufattelig rævva kvalitet. Ei venninne har en som fjærene knekker på hele tiden, får skifta de & de knekker, får skifta de & de knekker.

Skrevet

Er enig i at Merkur ser mye finere ut, men den ser også så hard ut. Jeg vil ha en myk sofa der jeg kan krølle meg sammen i når jeg leser til eksamen og slikt.

OK. Men prøvesitt Merkur før du avskriver den da. Kanskje den er mykere enn du tror. Dessuten blir jo sofarer litt mykere etter en tids bruk gjerne.

Men i alle fall, Andy ser verre ut enn Kreta (pga de utskrådde ryggputene bl.a.), så om det MÅ bli en av de to, så holder jeg en knapp på Kreta.

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Styr unna!

Kjøp kvalitet - dumt å vente til _etter_ salget da...

Kjøp Ekornes - og bli fornøyd...

Gjest Sofakjøper
Skrevet

Styr unna!

Kjøp kvalitet - dumt å vente til _etter_ salget da...

Kjøp Ekornes - og bli fornøyd...

Måtte vente til etter salget fordi jeg har nettopp kjøpt leilighet og i salgperioden viste jeg ikke at jeg hadde ny leilighet allerede nå.

Ekornes har jeg ikke råd til. Det blir billigsofa eller ingen sofa..

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Skinnet i billige sofaer er avsindig ekkelt, kaldt og ubehagalig å sitte på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...