amber sun Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Er det noen som vet hvordan man kan få passord når man skal logge på pc'en? Går det med alle maskiner eller programmer, eller er det bare noen. Har Windows XP, uten å egentlig vite så mye om hvordan det fungerer. *kremt* Her hjemme har vi hver vår pc, og han har passord for å logge inn på sin pc, mens jeg har ikke noe på min. Hadde vært litt ok å vite hvordan en kan få opprettet passord, spesielt etterhvert som snuppa blir større og jeg ikke vil hun skal logge inn på mine sider. Ja, altså, noen som kan hjelpe? 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Kontrollpanel - brukerkontoer. Så finner du sikkert ut av det. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 Kontrollpanel - brukerkontoer. Så finner du sikkert ut av det. Tuuuusen takk, Åsemor! Nå har jeg også fått passord. *glis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.