Gå til innhold

Kan noen oversette for meg (ebay)

Anbefalte innlegg

Gjest Cinderellla
Skrevet

Har aldri kjøpt noe fra eBay før, er meget grønn og skal nå til å kjøpe noe som jeg har "vunnet" men når jeg skal betale får jeg dette spørsmålet:

I will enter an eBay gift certificate or coupon on PayPal

Hva betyr dette, skal jeg trykke på firkanten for dette eller er det ikke noe å bry seg med?

Noen fler tips når man er grønn og skal prøve å handle på eBay?

Hva med toll, må man betale toll på det man kjøper gjennom ebay?

Skrevet

Handler mye på ebay, og betaler med paypal. Har aldri brydd meg med det derre gift greiene.

Toll har jeg aldri måttet betale, men det kommer an på hva du kjøper.Selv kjøper jeg bøker, dvd, brukte og nye klær og leker.

Få selgeren til å skrive på paken at innholdet ikke er verdt mer enn 200 kroner (25 dollar)

Gjest Cinderellla
Skrevet

Handler mye på ebay, og betaler med paypal. Har aldri brydd meg med det derre gift greiene.

Toll har jeg aldri måttet betale, men det kommer an på hva du kjøper.Selv kjøper jeg bøker, dvd, brukte og nye klær og leker.

Få selgeren til å skrive på paken at innholdet ikke er verdt mer enn 200 kroner (25 dollar)

Hei Champagne :-)

Tusen takk for svar, fikk litt nyttig tips fra deg der ja!!! TAKK! :-)

Men hvordan skriver jeg at selger må merke pakken med under 25 dollar?

Jeg er helt tragisk i engelsk, skikkelig flaut, men prøver å bli bedre nå! ;-)

Jeg tenkte jeg skulle betale via Visa kortet mitt, sikkert greit det, tror du ikke?

Kan man bli lurt også? At man betaler for noe, også kommer pakken med bare papir eller noe tull inni?

Håper ikke det, jeg har bare bydd på barneklær så langt.

Skrevet

Hei Champagne :-)

Tusen takk for svar, fikk litt nyttig tips fra deg der ja!!! TAKK! :-)

Men hvordan skriver jeg at selger må merke pakken med under 25 dollar?

Jeg er helt tragisk i engelsk, skikkelig flaut, men prøver å bli bedre nå! ;-)

Jeg tenkte jeg skulle betale via Visa kortet mitt, sikkert greit det, tror du ikke?

Kan man bli lurt også? At man betaler for noe, også kommer pakken med bare papir eller noe tull inni?

Håper ikke det, jeg har bare bydd på barneklær så langt.

Når du betaler med PayPal så er det en liten meldingsboks der du kan bruke for å legge ved spesiell informasjon til selger. Når du skal betale, så er meldingsboksen nesten nederst på sida.

Lykke til, håpar du blir nøgd. Vi har kjøpt masse greier - det er altfor lett å bli hekta. Det dukkar jo stadig opp noko...

Skrevet

Viss du ikkje har et gavekort på eBay eller rabattkupong liggande inne i PayPal-kontoen din, kan du naturlegvis ikkje bruke det. Det var vel andre knappar i fakturaen du fikk som du kunne trykke på for å betale? Eg håpar du kan betale på "vanleg" måte med PayPal.

(Gift certificate = gavekort; coupon= rabattkupong.)

Mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...