Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan,Jeg har alltd hatt dette problemet, men det ble forsterket etter at jeg har gått på Roaccutan, og det er 6mnd siden jeg ble ferdig med kuren. Problemet er at jeg til tider får akutt kløe som kan komme på hele kroppen, men hovedsaklig på bryst, rygg og i ansiktet. Sistnevnte reagerer for det meste bare med å bli litt rødt. Hudlegen min sa hva det var, og sa vel at det ikke var så mye å gjøre. (det var ikke noen hudsykdom iflg. han)Jeg har selvsagt glemt hva det var han sa, men lurer fortsatt på om det er noe jeg kan gjøre. Vanligvis kommer dette når jeg blir varm, enten med mye klær ute eller inne. Og jo mer jeg tenker på det, jo mer virker det til å klø. En kald dusj pleier å hjelpe litt. Etter en liten stund er det over. Kan det være at det er værre nå etter Roaccutane kuren fordi huden min er tynnere og tørrere? Ihvertfall virker det til å komme betydelig oftere nå.G25

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173925-akutt-kl%C3%B8e/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...