Gjest Tariff for student Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Hva er utgangspunktet her? tenker da på at jeg fra tidligere har over 10 års ansienitet i det offentlige. Er student nå på helsefag og ønsker å jobbe i ferien. Hva kan jeg vente meg i lønn da. Har vg fra helse og sosialfag fra før. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg kan ikke skjønne annet enn at du skal ha lønn etter 10 års ansiennitet. Det er ikke egen tariff for studenter. 0 Siter
Gjest Tariff for student Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg kan ikke skjønne annet enn at du skal ha lønn etter 10 års ansiennitet. Det er ikke egen tariff for studenter. Jo jeg leste nettopp i en stillingsannonse at de hadde egen tariffavtale for studenter. 0 Siter
Line Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg er student, og har lønn ut fra tolv års ansiennitet. Det skal ikke være noe annerledes det. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jo jeg leste nettopp i en stillingsannonse at de hadde egen tariffavtale for studenter. De mener sikkert tariff basert på hvor lenge man har studert, for studenter som ikke har ansiennitet fra tidligere arbeid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.