Freya Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Synes det er ganske fiffig den måten de har avslørt kidnapperne til Fabian Bengtsson på. Han hørte isbilen til samme tid hver dag, og fordi kidnapperne hadde latt ham beholde klokka si, så kunne han sjekke det. Og da de tok ham med opp i leiligheten, telte han trinnene i trappa, så da var det bare for politiet å gå rett opp og fange forbryterne. Lurer på om Bengtsson leser mye krimbøker? 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Enten det, eller ser mye krimserier på TV kanskje? Men godt gjort av offeret å samle seg om å tenke slik i en så presset situasjon. Er nok ikke av de minst intelligente den fyren. 0 Siter
Freya Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 Enten det, eller ser mye krimserier på TV kanskje? Men godt gjort av offeret å samle seg om å tenke slik i en så presset situasjon. Er nok ikke av de minst intelligente den fyren. Nei, jeg ble ganske imponert, faktisk! Jeg hadde nok hatt såpass panikk at jeg ikke hadde klart å få hodet med meg. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jøss, kommer isbilen hver dag der? Slitsomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.