Gå til innhold

Dol-galleriet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker at jeg for ca 100 år siden la inn bilde av meg der og fikk den linken og sånn av Bassisten. Dette er som sagt hundre år siden, jeg lurer på om jeg fremdeles ligger der og om det er mulig å evt få tilgang igjen. Gidder noen av dere å sjekke for meg? Hadde samme nick.

Skrevet

Ja, så nettopp bilde av deg der inne.

:o)

husker ikke hva slags bilde det er en gang jeg, så dette blir spennende.. *grugleder meg*

Skrevet

kult! mail sendt

Sånn. Da har jeg sendt linken avgårde til deg, også.

:)

Skrevet

husker ikke hva slags bilde det er en gang jeg, så dette blir spennende.. *grugleder meg*

Hehe... var ikke så verst

det! Men nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut på annet enn akkurat det bildet :)

Skrevet

Hehe... var ikke så verst

det! Men nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut på annet enn akkurat det bildet :)

Har du fått den andre mailen med noen feriebilder?

Skrevet

Sånn. Da har jeg sendt linken avgårde til deg, også.

Thanx!

Husker selvfølgelig ikke passord, så jeg er like langt..

Får legge en melding til Bassisten da, om det fremdeles er han som styrer skuta.

*ARGHH*

Skrevet

Thanx!

Husker selvfølgelig ikke passord, så jeg er like langt..

Får legge en melding til Bassisten da, om det fremdeles er han som styrer skuta.

*ARGHH*

Oj, ja da er du like langt, ja.

Det er fortsatt Bassisten som står bak galleriet, ja. Du får sende ham en mail. :)

Det ordner seg nok.

Bildet ditt er forresten fint, det. Men jeg vet jo heller ikke hvordan du ser ut på bilder nå...så jeg er spent på om du beholder det som er der eller om du bytter det ut med et nyere, hehe.

Skrevet

Oj, ja da er du like langt, ja.

Det er fortsatt Bassisten som står bak galleriet, ja. Du får sende ham en mail. :)

Det ordner seg nok.

Bildet ditt er forresten fint, det. Men jeg vet jo heller ikke hvordan du ser ut på bilder nå...så jeg er spent på om du beholder det som er der eller om du bytter det ut med et nyere, hehe.

har du mail adresse til ham eller?

Jeg la inn en melding til ham under meldinger, men det går kanskje kjappere med en mail...?

Skrevet

har du mail adresse til ham eller?

Jeg la inn en melding til ham under meldinger, men det går kanskje kjappere med en mail...?

Jepp, la nettopp mailadressen under spm.ditt på Meldinger.

;)

hehe, ja det går nok fortere på mail.

Skrevet

Ja! Kjempefine!!! Fikk jo bare så lyst til å reise selv da...

Du har forandret deg litt! Blitt så slank og lekker, atte! :-D

Jeg skal skrive tilbake, er bare ikke aldeles i form til det i kveld. Satser på å bli frisk til i morgen!

;o)

Skrevet

Ja! Kjempefine!!! Fikk jo bare så lyst til å reise selv da...

Du har forandret deg litt! Blitt så slank og lekker, atte! :-D

Jeg skal skrive tilbake, er bare ikke aldeles i form til det i kveld. Satser på å bli frisk til i morgen!

;o)

Takker...hyggelig å høre sånt, vettu ;)

Bra mailen var kommet fram, for jeg sendte en mail til noen andre som ikke kom fram, så jeg ville bare høre pga det.

God bedring, forresten!

Skrevet

feire bilder?+ hvor har du set de cda`?

Skrevet

feire bilder?+ hvor har du set de cda`?

hehe, du var aktiv inatt, forstår jeg ;)

Jeg har mailet litt med Line innimellom, og nå fikk hun akkurat noen bilder fra Thailand.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...