Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Lisetee
Skrevet

Er det noen som vet om man kan fremskynde mensen? (Graviditet er utelukket). For sent å utsette mensen, så nå vil jeg gjerne fremskynde den. Går ikke på p-piller, men har både Trionetta og Yasmin liggende. Kan noen av disse brukes til å fremskynde den? På forhånd takk for svar.

Gjest Finndomo
Skrevet

Hvorrfor skriver du bare "Hjelp"? ...og ikke ETT ord om temaet ditt i tittelen?

Overskrifter bør være temarelatert. Da blir DOL mye mer brukervennlig.

Skrevet

Hvorrfor skriver du bare "Hjelp"? ...og ikke ETT ord om temaet ditt i tittelen?

Overskrifter bør være temarelatert. Da blir DOL mye mer brukervennlig.

Mye som kunne gjort DOL mer brukervennlig. F.eks at folk begynte å bruke sine faste nick, også når de skal kritisere.

Gjest Finndomo
Skrevet

Mye som kunne gjort DOL mer brukervennlig. F.eks at folk begynte å bruke sine faste nick, også når de skal kritisere.

Hvis du sikter til meg, så har jeg ikke noe fast nick, bruker aldri brukernavmet mitt. Men jeg bruker alltid samme nick i en og samme tråd.

Gjorde et raskt søk på "Javul", og hadde 0 treff på forfatter. Bare til orientering.

Syns faktisk ikke det er så vanskelig å angi et tema i tittelen til en tråd. Det bør de fleste kunne klare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...