Gå til innhold

Hvor ofte klipper dere håret?

Anbefalte innlegg

Gjest Majalla
Skrevet

kan ikke være mer enn en måned siden jeg klippet meg sist og nå ser det ut som om jeg trenger en omgang med saksa igjen

hvor ofte klipper dere håret?

Skrevet

En gang i året sånn cirka. Max to ganger. Det er fordi jeg glemmer det, ikke fordi det ikke trengs, eller fordi jeg er gnien, selv om klipp er hårreisende dyrt, bokstavelig talt.

Skrevet

Det er sjelden. Har langt hår og klipper bare tupper litt innimellom.

Noen ganger har jeg gjort det selv, men til frisør blir det vel kanskje en gang eller to i året.

Skrevet

Så sjelden som mulig... Jeg kan ikke fordra at noen tar i håret mitt. Sist jeg klippet håret var før bryllupet i august... Følgelig er det ganske langt nå...

Skrevet

Hver 6. uke, men hadde trengs etter 3 uker synes jeg. Det blir for dyrt.

Skrevet

Prøver å klippe håret hver andre måned, men har hendt at det har gått lenger tid enn det..

Bestilte imidlertid ny time allerede forrige gang jeg var hos frisøren.

Fant ut at det var eneste måten for meg å huske å bestille i tide, samt å avsette tiden som trengs!

Skrevet

Et par ganger i året, hvis jeg husker på det.

"............................"

Skrevet

Er vel 3-4 mnd siden sist, og det er sikkert 3-4 mnd til neste gang og.

2-3 ganger i året tenker jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg klipper meg hver gang noen sier: Fy faen, nå må du klippe deg.

Altså mellom 2-4 måneder etter at jeg sist klippet meg.

Skrevet

Klipte meg forrige gang i begynnelsen av november, så nå begynner det å bli på tide igjen.

Har stusset luggen litt i mellomtiden, da.

Skrevet

Klipte meg forrige gang i begynnelsen av november, så nå begynner det å bli på tide igjen.

Har stusset luggen litt i mellomtiden, da.

Jeg klipper meg annenhver mnd ca, men mannen min....

Når han klipper seg er det et sikkert vårtegn:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...