Gå til innhold

Stavanger igjen..

Anbefalte innlegg

Gjest gledersegveldig
Skrevet

Skal nå bosette meg i Stavanger med min kjære, som har fått seg jobb der. Jeg har aldri vært i Stavanger tidligere. Hvor er det fint å bo? Hva slags andre tilbud finnes det? Uteliv etc.

Skrevet

Hvor det er fint å bo kommer veldig an på livssituasjonen deres. Ønsker dere det barnevennlig - bydelene i en omkrets på 5km. Nær sentrums uteliv - Våland (eldre hus, men koselig og stille) Er jobben på Forus er det veldig fint på Gausel. Mange nye leiligheter for unge (både etablerte og uetablerte) og veldig barnevennlig også..

Av sosiale tilbud har man lysløypa (den obligatoriske runden rundt vågen, pub til pub) Alt av restauranter, kino, svømmehall, bibliotek, butikker, kaféer osv. er samlet på et veldig lite område sammenlignet med andre norske byer. Koselig med korte avstander. Ellers har man jo Kvadrat norges største kjøpesenter på sandnes. 15-20min med buss fra stavanger sentrum. (5min hvis du bor på gausel - Kvadrat ligger på forus hvor de fleste store oljefirma holder til)

Gjest bor rundtom
Skrevet

Mye å ta seg til! Konserter, restauranter, havanna badeland (sandnes), strender i nærheten, sjø, fine områder rundt byen der det er godt å bo (samt kort avstand til byen).. Trives kanongodt!!!! Men ville ikke bodd midt i byen..

Gjest bor i byen
Skrevet

Mye å ta seg til! Konserter, restauranter, havanna badeland (sandnes), strender i nærheten, sjø, fine områder rundt byen der det er godt å bo (samt kort avstand til byen).. Trives kanongodt!!!! Men ville ikke bodd midt i byen..

Jeg bor i midt i byen og trives kjempegodt!!

Men hadde ikke bodd her om jeg hadde unger.. Så nærme sentrum mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...