Gjest gledersegveldig Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Skal nå bosette meg i Stavanger med min kjære, som har fått seg jobb der. Jeg har aldri vært i Stavanger tidligere. Hvor er det fint å bo? Hva slags andre tilbud finnes det? Uteliv etc. 0 Siter
Inne Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hvor det er fint å bo kommer veldig an på livssituasjonen deres. Ønsker dere det barnevennlig - bydelene i en omkrets på 5km. Nær sentrums uteliv - Våland (eldre hus, men koselig og stille) Er jobben på Forus er det veldig fint på Gausel. Mange nye leiligheter for unge (både etablerte og uetablerte) og veldig barnevennlig også.. Av sosiale tilbud har man lysløypa (den obligatoriske runden rundt vågen, pub til pub) Alt av restauranter, kino, svømmehall, bibliotek, butikker, kaféer osv. er samlet på et veldig lite område sammenlignet med andre norske byer. Koselig med korte avstander. Ellers har man jo Kvadrat norges største kjøpesenter på sandnes. 15-20min med buss fra stavanger sentrum. (5min hvis du bor på gausel - Kvadrat ligger på forus hvor de fleste store oljefirma holder til) 0 Siter
Gjest bor rundtom Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Mye å ta seg til! Konserter, restauranter, havanna badeland (sandnes), strender i nærheten, sjø, fine områder rundt byen der det er godt å bo (samt kort avstand til byen).. Trives kanongodt!!!! Men ville ikke bodd midt i byen.. 0 Siter
Gjest bor i byen Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Mye å ta seg til! Konserter, restauranter, havanna badeland (sandnes), strender i nærheten, sjø, fine områder rundt byen der det er godt å bo (samt kort avstand til byen).. Trives kanongodt!!!! Men ville ikke bodd midt i byen.. Jeg bor i midt i byen og trives kjempegodt!! Men hadde ikke bodd her om jeg hadde unger.. Så nærme sentrum mener jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.