Gjest pdf-problemer Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg får ikke åpnet pdf-dokumenter. Får ingen feilmeldinger eller noe, de bare vil ikke åpne seg uansett hvor mange ganger jeg klikker på dem. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Har du installert Adobe Reader? Hvis du har det og likevel ikke får åpnet kan det hjelpe å høyreklikke på filnavnet og velge lagre som - for så å velge hvilket program du vil åpne den i. (Høyreklikke, open with) 0 Siter
Gjest pdf-problemer Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Har du installert Adobe Reader? Hvis du har det og likevel ikke får åpnet kan det hjelpe å høyreklikke på filnavnet og velge lagre som - for så å velge hvilket program du vil åpne den i. (Høyreklikke, open with) Nei, det hjelper ikke å gjøre det slik. Ja, acrobat reader er installert. Aldri hatt dette problemer før. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 lukk alle vinduer og se om du "finner" en liten rute der det står at adobe søker etter oppdateringer. Det fant jeg da den tilsynelatende ikke ville åpne pdf-dokumenter. mvh 0 Siter
Gemini Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Nei, det hjelper ikke å gjøre det slik. Ja, acrobat reader er installert. Aldri hatt dette problemer før. Av-installer Acrobat Reader og installer den på nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.