Gå til innhold

hvordan komt hjeem?+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeg lurer fælt på hvordan jeg har kome tmeg hjem ikveld husker,, ret t of slet ikke... men etettr ekjeg har brukt e limierngs metoden har jjeg komer tfrem til at jeg er ebten har gptt hjem ,, tatt bussen, taxu, leller blitt kjørt aV NOEN JEG KJENENER... MEN HVVA SOM ER TIKGNTIG VET JEG IKKE HELRT...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

12

• Carina82

7

• amber sun

5

• mariaflyfly

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe! Med den rettskrivingen er jeg skikkelig imponert over at du klarte logge deg på riktig med passord og det hele... :-)

Eller kanskje pc-en sto klar, ferdig logget inn fra tidligere på dagen? ;-)

Nattinatt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe. :)

Jeg kom hjem nå. En dyr kveld. Middag (mmmm, veldig godt), hvor faen går nattbussen fra for tiden? (ingen vet). Taxi (veldig dyrt). Gutt. (betaler taxi). Ble det noe på meg (nope). Trivdes jeg (ja).

Vel, jeg husker i hvert fall at jeg har skrevet dette i morgen (tror jeg).

Det trodde kanskje du også ( ja, det gjorde du nok).

:)

Skrevet

Hæhæhæ, jøye meg sier jeg bare :-)

Du får det sikkert gøy i morgen/i dag.

Jaja, du kom deg nå hjem i det minste, og det var da enda godt :-)

Skrevet

LOL

For et morsomt innlegg å lese som det første idag tidlig!

Om du ikke husker hvordan du kom hjem, så husket du i det minste hvordan du kom deg inn på dol. Og det er ikke lite bare det ;)

hehe

Og hvordan har Mary Poppins det idag, da?

;)

Skrevet

*flire* Håper du har tonnevis med cola og Grandiosa i hus. ;)

Skrevet

*flire* Håper du har tonnevis med cola og Grandiosa i hus. ;)

Tidlig oppe, du også?

;)

Her har vi unnagjort både Barnas supershow og diverse andre mer eller mindre morsomme barnetvserier...og nå som jeg har drukket et par kopper kaffe er jeg ganske våken også. :)

Lurer på når MP våkner idag, jeg ;)

Skrevet

Tidlig oppe, du også?

;)

Her har vi unnagjort både Barnas supershow og diverse andre mer eller mindre morsomme barnetvserier...og nå som jeg har drukket et par kopper kaffe er jeg ganske våken også. :)

Lurer på når MP våkner idag, jeg ;)

Har sett Barnas supershow og Fraglee her og, ja. ;)

Lillemann våka i GOD tid før Stå Opp begynte, og jeg var helt i svime.

Snorkfrøken har ødelagt DVD spilleren her, hun satt og trykka vilt på alle knappene mens jeg laga frokost, og nå lar den seg verken åpne opp eller spille av :(

Skrevet

Har sett Barnas supershow og Fraglee her og, ja. ;)

Lillemann våka i GOD tid før Stå Opp begynte, og jeg var helt i svime.

Snorkfrøken har ødelagt DVD spilleren her, hun satt og trykka vilt på alle knappene mens jeg laga frokost, og nå lar den seg verken åpne opp eller spille av :(

Er det nå jeg skal snike meg inn her, og fortelle hvor snill og veloppdragen mitt lille gull er, som ikke våknet før nå?! Hihi, deilig med barn som tar hensyn til morsdagen :) *erter*

Skrevet

Er det nå jeg skal snike meg inn her, og fortelle hvor snill og veloppdragen mitt lille gull er, som ikke våknet før nå?! Hihi, deilig med barn som tar hensyn til morsdagen :) *erter*

*skuler*

Skrevet

Og hva var det du putta oppi kveldsmaten hennes, tro?

;)

Skrevet

Og hva var det du putta oppi kveldsmaten hennes, tro?

;)

Absolutt ingenting, hun har bare god oppdragelse! ;D

Gjest tottlå
Skrevet

Hihihi.......MP: klarer du å gå en rett linje???

Skrevet

Heheheheheeeee :oD

Bra du kom deg hjem da, tross alt! Fikk en god latter på "morraskvisten" her nå! ;)

Skrevet

He he he. Håper du hadde en hyggelig kveld og at du ikke er altfor fyllesyk i dag ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...