Gå til innhold

hvordan komt hjeem?+

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Hehe.. Lurer på om du husker at du skrev det?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

12

• Carina82

7

• amber sun

5

• mariaflyfly

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehehe.... : ) Du var ikke helt edru ser jeg?

Håper formen er grei i dag da.. Hvis ikke; God bedring! ; )

Gjest Elextra
Skrevet

Absolutt ingenting, hun har bare god oppdragelse! ;D

Eller sene kvelder?

Selv nyter jeg stillheten og kvelden med min mann etter at barna har sovnet ved 19.30-tiden :-).

Skrevet

HAHAHAHAHA, beste fyllskriveinnlegget jeg har sett på lange tider.

Håper formen er fin og at hukommelsen kommer gradvis tilbake - uten altfor grimme avsløringer. ;oD

Skrevet

Eller sene kvelder?

Selv nyter jeg stillheten og kvelden med min mann etter at barna har sovnet ved 19.30-tiden :-).

Neida, legger seg klokken syv hver kveld, hender vi drøyer til halv åtte, men da er det ro her i huset. Bortskjemt er jeg, og det er deilig! :D

Gjest Elextra
Skrevet

Neida, legger seg klokken syv hver kveld, hender vi drøyer til halv åtte, men da er det ro her i huset. Bortskjemt er jeg, og det er deilig! :D

Ja, det er du :-)

Skrevet

Jeg fatter ikke at folk ikke klarer å skrive når de er drita! Det er jo bare å lukke det ene øyet og konsentrere seg. Amatører... *himler*

PS: Håper du hadde rikelig med Paracet og Cola hjemme....;-)

Skrevet

Sover hun noe på dagen da, eller?

Skrevet

Sover hun noe på dagen da, eller?

Jada, sover alt fra 1-3 timer, litt avhengig av dagsform, men prøver å få til 1 1/2-2. Sluttet en periode å sove på dagen, men da var hun så overtrøtt at hun ikke sovnet før 23-tiden om kvelden, og våknet faktisk enda tidligere om morgenen...

Skrevet

Jada, sover alt fra 1-3 timer, litt avhengig av dagsform, men prøver å få til 1 1/2-2. Sluttet en periode å sove på dagen, men da var hun så overtrøtt at hun ikke sovnet før 23-tiden om kvelden, og våknet faktisk enda tidligere om morgenen...

Jajaja, det er noen som har det :-)

Knøttet mitt sover sammenhengende fra 20 om kvelden til maks 06 om morgenen. Når han våkner får han flaske, og er vi heldige sover han en time til. Som regel er han sprell våken kl 05. *sukk* :-)

Men han er så snill og blid og god og søt og fin og morsom.. at jeg tilgir han, selvsagt :'-)

Gjest 16timer
Skrevet

Så i helgen sover hun 16 timer i døgnet? Hvor gammel er hun?

Skrevet

Har du funnet noen svar på dette her nå, da?

Og ikke minst, håper du føler deg bra igjen nå utover kvelden. Kanskje det ikke var så ille idag, heller.

Du får gi oss ny statusrapport ;)

Skrevet

Så i helgen sover hun 16 timer i døgnet? Hvor gammel er hun?

16 mnd. Sover fra ca 19.00 - 8/9.00 + som jeg skrev i innlegget over fra 1-3 timer på dagen. La oss ta utgangspunkt i 1 1/2 t, så omtrent 15 1/2 t søvn i døgnet er ikke unormalt for henne.

Men selvfølgelig er det unntak, så det hender iblandt det ikke blir mer enn 13-14 timer også.

Skrevet

Og dette var innlegget som gjør at jeg husker hvem Mary Poppins er ;) LOL

Gjest lar meg lett irritere
Skrevet

Jammen er du god til å lure folk også.

Ser ut som de fleste har gått på dette tullet her.

Det er jo merkelig om du klarer å forandre alkohol innholdet så drastisk på 25 min.

Du burde ikke ha svart "så bra" på de andre innleggene kort tid i forveien, hvis dette skulle være troverdig.

Men... du er kanskje en av de som liker å skryte av hvor full du har vært?!?!?

Gjest Og humor er et fint dyr
Skrevet

Jammen er du god til å lure folk også.

Ser ut som de fleste har gått på dette tullet her.

Det er jo merkelig om du klarer å forandre alkohol innholdet så drastisk på 25 min.

Du burde ikke ha svart "så bra" på de andre innleggene kort tid i forveien, hvis dette skulle være troverdig.

Men... du er kanskje en av de som liker å skryte av hvor full du har vært?!?!?

...

Gjest ikke lenger irritert på verken MP eller dine andre nick
Skrevet

...

Det har du jammen rett i.

Du har også klart å engasjere utrolig mange med bare tull og tøys.

All honnør til deg for det.

Gjest nysgjerriga
Skrevet

Noen antyder at hele innlegget bare var fleip. Men var det det?

Skrevet

Hehe. :)

Jeg kom hjem nå. En dyr kveld. Middag (mmmm, veldig godt), hvor faen går nattbussen fra for tiden? (ingen vet). Taxi (veldig dyrt). Gutt. (betaler taxi). Ble det noe på meg (nope). Trivdes jeg (ja).

Vel, jeg husker i hvert fall at jeg har skrevet dette i morgen (tror jeg).

Det trodde kanskje du også ( ja, det gjorde du nok).

:)

Spist på Palace igjen? ;)

Skrevet

Noen antyder at hele innlegget bare var fleip. Men var det det?

hehe man skulle nok tro det, men nei det var ikke tull. Skjønner kanskje at noen kan tro det i og med jeg klarte å skrive fint på en setning i en canada goose tråd, men der brukte jeg også himla lang tid på å skrive den riktig i og med det skulle være et seriøst svar, de andre trådene jeg lagde gadd jeg ikke bry meg så mye om.

Men altså om noen tror det er tull er vel det greit, really couldnt care less.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...