Gå til innhold

hvordan komt hjeem?+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen er du god til å lure folk også.

Ser ut som de fleste har gått på dette tullet her.

Det er jo merkelig om du klarer å forandre alkohol innholdet så drastisk på 25 min.

Du burde ikke ha svart "så bra" på de andre innleggene kort tid i forveien, hvis dette skulle være troverdig.

Men... du er kanskje en av de som liker å skryte av hvor full du har vært?!?!?

Ja jeg er 13 år og elsker å skryte på meg hvor full jeg er,, det er jo bare drriiiit kult ass!!!! eh hvor gammel er du egentlig?

Det ene svaret jeg skrev bra på bestod av én setning, som jeg brukte himla lang tid på, de andre gadd jeg ikke se over..

Men altså, tro hva du vil du..samme for meg.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

12

• Carina82

7

• amber sun

5

• mariaflyfly

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har du jammen rett i.

Du har også klart å engasjere utrolig mange med bare tull og tøys.

All honnør til deg for det.

hæ? jeg er ikke "og humor er et fint dyr"

Skrevet

Har du funnet noen svar på dette her nå, da?

Og ikke minst, håper du føler deg bra igjen nå utover kvelden. Kanskje det ikke var så ille idag, heller.

Du får gi oss ny statusrapport ;)

hehe har funnet ut hvordan jeg kom meg hjem ihvertfal, tok taxi med noen andre som kunne bekrefte det ;)

Bilpolerings flaskene har jeg fremdeles.. eh de tror jeg ikke jeg betalte for.. huff dårlig samvittighet, bør jeg gå tilbake til bensinstasjonen med de?? eller blir det dumt?

La meg kl 6 igår så derfor svarer jeg ikke før nå. men mange artige svar jeg har fått, hehe :0)

Skrevet

Ja jeg er 13 år og elsker å skryte på meg hvor full jeg er,, det er jo bare drriiiit kult ass!!!! eh hvor gammel er du egentlig?

Det ene svaret jeg skrev bra på bestod av én setning, som jeg brukte himla lang tid på, de andre gadd jeg ikke se over..

Men altså, tro hva du vil du..samme for meg.

De er bare sjalu for at de ikke greier å skrive like godt som deg i fylla vettu;o)

mil1365380270
Skrevet

hehe har funnet ut hvordan jeg kom meg hjem ihvertfal, tok taxi med noen andre som kunne bekrefte det ;)

Bilpolerings flaskene har jeg fremdeles.. eh de tror jeg ikke jeg betalte for.. huff dårlig samvittighet, bør jeg gå tilbake til bensinstasjonen med de?? eller blir det dumt?

La meg kl 6 igår så derfor svarer jeg ikke før nå. men mange artige svar jeg har fått, hehe :0)

Veldig morsomt skrevet ;-) Formen i dag da?

De har sikkert kamera på bensinstasjonen.

Skrevet

De er bare sjalu for at de ikke greier å skrive like godt som deg i fylla vettu;o)

hehe ja jeg tror det er der det ligger lurveline, ikke alle som klarer det kunstverket nei, det krever talent det nemlig, jepp jepp ;)

Skrevet

Veldig morsomt skrevet ;-) Formen i dag da?

De har sikkert kamera på bensinstasjonen.

Formen idag er grei bortsett fra at jeg har fått streptokokk (skrives det sånn tro?) infeksjon. au!

Formen igår var verre men på en litt annen måte ;0)

mil1365380270
Skrevet

Formen idag er grei bortsett fra at jeg har fått streptokokk (skrives det sånn tro?) infeksjon. au!

Formen igår var verre men på en litt annen måte ;0)

Når jeg har sånne rotblauter bruker jeg to-tre dager på å komme til hektene, men jeg er eldre enn deg, tror jeg. Var ikke sånn før, du kan bare grue deg ;-)

Vondt i halsen er ikke gøy! Mistet du skjerfet ditt på bensinstasjonen hi-hi? Drikk masse varmt, og god bedring :-)

Skrevet

Du kan jo stikke innom bensinstasjonen og se om noen husker deg ;)

hehe -

Skrevet

Du kan jo stikke innom bensinstasjonen og se om noen husker deg ;)

hehe -

hehe jeg tror jeg står over akkurat det jeg, har fått høre av noen venner at jeg lagde litt av et show der, så kanskje best å holde en lav profil en liten stund.

Tror aldri jeg skal drikke sprit igjen, drikker mye vin men så var det en eller annen tulling som fikk meg til å shotte tyrkere, og det gikk jo ned på høykant, farlig greier ;)

Skrevet

Når jeg har sånne rotblauter bruker jeg to-tre dager på å komme til hektene, men jeg er eldre enn deg, tror jeg. Var ikke sånn før, du kan bare grue deg ;-)

Vondt i halsen er ikke gøy! Mistet du skjerfet ditt på bensinstasjonen hi-hi? Drikk masse varmt, og god bedring :-)

hadde ikke med meg skjerf og genseren min glemte jeg igjen på vorspielet, kanskje ikke ikke så rart jeg har blitt syk, ganske selvforskyldt ihvertfall ;)

Skrevet

hehe ja jeg tror det er der det ligger lurveline, ikke alle som klarer det kunstverket nei, det krever talent det nemlig, jepp jepp ;)

Har skrevet her i fylla jeg også;o)

Skrevet

Trykket du plutselig inn caps locken på slutten der liksom?

Skrevet

Det var sikkert skjerfet hun betalte med;o)

mil1365380270
Skrevet

hadde ikke med meg skjerf og genseren min glemte jeg igjen på vorspielet, kanskje ikke ikke så rart jeg har blitt syk, ganske selvforskyldt ihvertfall ;)

*ler* Rart hvordan den bitende vinterkulda kan bli til den deiligste fønvind etter nok alkohol ;-)

Skrevet

Hun måtte ha store bokstaver for å kunne lese dem;o)

Skrevet

Hun måtte ha store bokstaver for å kunne lese dem;o)

Ja, men det var jo bare halve innlegget som var det så noe skjedde midt i der liksom.

Skrevet

ikke helt sikker, sannsynlgivis prøvde jeg å trykke a også kom jeg borti caps lock..

Skrevet

Godt vi er flere ;0)

Skrevet

Jeg og.. ;-) Søren hvor skravlesjuk en blir. Ble skikkelig irritert lørdag natt da jeg kom hjem fra fest, fordi samboeren hadde koblet fra PC'en!! Krise!

Det å bære den 5 meter, koble i internett- og strømkabel ble rett og slett for mye. Er forsåvidt glad for det nå. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...