Gå til innhold

hvordan komt hjeem?+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og.. ;-) Søren hvor skravlesjuk en blir. Ble skikkelig irritert lørdag natt da jeg kom hjem fra fest, fordi samboeren hadde koblet fra PC'en!! Krise!

Det å bære den 5 meter, koble i internett- og strømkabel ble rett og slett for mye. Er forsåvidt glad for det nå. :-)

Ja hver glad for det, tror jeg skal koble fra pc'en neste gang jeg skal ta en skikkelig fyllekveld, noe jeg forøvrig ikke har planer om i nærmeste framtid ;)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

12

• Carina82

7

• amber sun

5

• mariaflyfly

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, men det var jo bare halve innlegget som var det så noe skjedde midt i der liksom.

Det var akkurat på det tidspunktet at hun begynte å bli veeeeldig trøtt da kanskje.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og det var bra denne gangen og? :)

Det er alltid bra på Palace Grill! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...