Mary Poppins Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Jeg og.. ;-) Søren hvor skravlesjuk en blir. Ble skikkelig irritert lørdag natt da jeg kom hjem fra fest, fordi samboeren hadde koblet fra PC'en!! Krise! Det å bære den 5 meter, koble i internett- og strømkabel ble rett og slett for mye. Er forsåvidt glad for det nå. :-) Ja hver glad for det, tror jeg skal koble fra pc'en neste gang jeg skal ta en skikkelig fyllekveld, noe jeg forøvrig ikke har planer om i nærmeste framtid 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Spist på Palace igjen? Øff kårs! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Øff kårs! Og det var bra denne gangen og? 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Ja, men det var jo bare halve innlegget som var det så noe skjedde midt i der liksom. Det var akkurat på det tidspunktet at hun begynte å bli veeeeldig trøtt da kanskje. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Og det var bra denne gangen og? Det er alltid bra på Palace Grill! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.