Carina82 Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Med dette vil jeg bare ønske alle mødre her inne på DOL en riktig fin morsdag! --- Det er fedrene våre som lærer oss hva vi bør bli; mødrene lærer oss hva vi er. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Mmm.... *nikker enig med carina* 0 Siter
Gyda Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Tusen takk - og om du er mor selv - gratulerer til deg også! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Også sender vi en varm og trøstende tanke til alle mødre som av forskjellige grunner ikke får ha barna sine hos seg i dag, og mange andre dager i året. HIlsen bugge. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Ååååååååååå.. tusen takk ) Første som har gratulert meg Skjønner forresten ikke hva du mener med: "Det er fedrene våre som lærer oss hva vi bør bli"... Tror ikke faren min lærte meg noe i den retning??? ..og "mødrene lærer oss hva vi er"... Der har jeg nok også gått glipp av noe! Men jeg har vært mor for alle penga, og belønningen kommer nok etterhvert. Uansett belønning eller ikke: Jeg ville aldri valgt omigjen. Jeg har gjort en innsats jeg er stolt over. Selv om det har kostet blod svette tårer, og ingen kan egentlig vite hvor stor bragd det har vært, og jeg kunne gladelig oppdradd 5 unger med samme kjærlighet jeg har gitt. 0 Siter
Carina82 Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 engel (har med kake, vin, og litt eddik) skrev (På 13.2.2005 den 17.45): Ååååååååååå.. tusen takk ) Første som har gratulert meg Skjønner forresten ikke hva du mener med: "Det er fedrene våre som lærer oss hva vi bør bli"... Tror ikke faren min lærte meg noe i den retning??? ..og "mødrene lærer oss hva vi er"... Der har jeg nok også gått glipp av noe! Men jeg har vært mor for alle penga, og belønningen kommer nok etterhvert. Uansett belønning eller ikke: Jeg ville aldri valgt omigjen. Jeg har gjort en innsats jeg er stolt over. Selv om det har kostet blod svette tårer, og ingen kan egentlig vite hvor stor bragd det har vært, og jeg kunne gladelig oppdradd 5 unger med samme kjærlighet jeg har gitt. Det var et sitat jeg fant på ordtak.no (tror jeg), som jeg tenkte passet fint i dag. Det kan sikkert forstås på flere måter, men sånn jeg valgte å tolke det var at fedre har mer klare retningslinjer for hvordan barna skal være; alt fra hvordan de skal oppføre seg til hva slags utdannelse de skal ha, og pusher litt på, mens mødre derimot har en ubetinget kjærlighet til barna sine uansett hvilken retning de går, og lærer dem til å videreføre den kjærligheten (som i å vise omsorg, empati og nestekjærlighet) til andre uten å forvente noe tilbake. Og med det mente jeg å rette en takk til alle mødre for nettopp å ha evnen til å vise den morskjærligheten! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Carina82 skrev (På 13.2.2005 den 19.13): Det var et sitat jeg fant på ordtak.no (tror jeg), som jeg tenkte passet fint i dag. Det kan sikkert forstås på flere måter, men sånn jeg valgte å tolke det var at fedre har mer klare retningslinjer for hvordan barna skal være; alt fra hvordan de skal oppføre seg til hva slags utdannelse de skal ha, og pusher litt på, mens mødre derimot har en ubetinget kjærlighet til barna sine uansett hvilken retning de går, og lærer dem til å videreføre den kjærligheten (som i å vise omsorg, empati og nestekjærlighet) til andre uten å forvente noe tilbake. Og med det mente jeg å rette en takk til alle mødre for nettopp å ha evnen til å vise den morskjærligheten! takk til deg - enten det gjelder din mamma eller du selv er mamma! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.