Gå til innhold

Presset til abort

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Det syns jeg ikke passet idag i det hele tatt.

Ikke jeg heller.....

Skal liksom glede mødrene idag, ikke gji dem skyldfølelser og vonde tanker......

Gjest gått for langt
Skrevet

Jeg synes _du_ har gått for langt nå:o(

Kjære vene, tåler ikke dette temaet sannhetens lys? Skal vi lulle oss inn i en forestilling om at alle er glad og lykkelig på en morsdag og av ingen bærer savnet etter barnet de aldri fikk?

Skrevet

Det er verst for barnet, naturligvis, som ble avlivet, men heller ikke noe særlig for mor som ble presset til noe slikt.

Gjest Menn sliter også
Skrevet

Jeg synes det også kunne vært tatt en undersøkelse for menn. Jeg tror det er mange menn som i sitt stille sinn har slitt psykisk fordi kvinnen ikke ville bære frem barnet mens han ønsket at hun skulle beholde det. Det er bare en myte at menn ikke har følelser.

Skrevet

"Nordal Broen har fulgt 80 kvinner som tok abort på Sykehuset Buskerud i 1998, i en toårsperiode."

virker veldig seriøst...

Gjest gått for langt
Skrevet

"Nordal Broen har fulgt 80 kvinner som tok abort på Sykehuset Buskerud i 1998, i en toårsperiode."

virker veldig seriøst...

Hva er så useriøst ved å følge opp 80 kvinner i to år?

Gjest gått for langt
Skrevet

Jeg synes det også kunne vært tatt en undersøkelse for menn. Jeg tror det er mange menn som i sitt stille sinn har slitt psykisk fordi kvinnen ikke ville bære frem barnet mens han ønsket at hun skulle beholde det. Det er bare en myte at menn ikke har følelser.

Det er klart det er verre for menn. Ingenting er vel verre enn en mann som er skikkelig forkjøla?

Skrevet

Hva er så useriøst ved å følge opp 80 kvinner i to år?

Undersøkelsen virker ikke seriøs.

At de har fulgt hele 80 stk som har tatt abort, det er jo kun en promille av alle aborter som blir utført i Norge hvert år.

Forteller meg mer om kvinnene i buskerud for å sette det litt på spissen

Skrevet

kanskje vi skulle innføre en ny selvbestemt abortlov hvor far også MÅ bli hørt. Om mor og far er uenige må de gå sammen til rådgiving.

Det er klart det finnes mange menn som syntes det er leit med barnet som ikke ble! Ingen påsto at det var værre for mennene men jeg synes det må gå an å tenke litt på dem også da!

Selv om kvinnen til syvende og sist må få ta valget!

Skrevet

Hva med alle menn som ikke ble far fordi mor ikke ville? Som ikke hadde noe som helst valg?

Eller de som ble far mot sin vilje, både når kvinnen lurte mannen og når det skjedde et "uhell".

Din kommentar om menn og forkjølelse sier alt om hvor lite seriøs du er, og jeg sitter her og lurer på hvorfor jeg gidder å svare en så evneveik person som deg.

Gjest gått for langt
Skrevet

Hva med alle menn som ikke ble far fordi mor ikke ville? Som ikke hadde noe som helst valg?

Eller de som ble far mot sin vilje, både når kvinnen lurte mannen og når det skjedde et "uhell".

Din kommentar om menn og forkjølelse sier alt om hvor lite seriøs du er, og jeg sitter her og lurer på hvorfor jeg gidder å svare en så evneveik person som deg.

Krake søker make

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...