Gå til innhold

Virus fjerning og ad adware


Gjest virus problemer

Anbefalte innlegg

Gjest virus problemer

Kjørte Trend Micro,den fant 28 infiserte filer,men det er et jeg ikke greier å fjerne:Troj istbar-ey.

Korleis skal jeg få fjernet den,det går ikke å delete,får beskjed om at det er i bruk.

Om jeg kjører ad adware så kan den finne 40-50 filer som kan fjernes og dei tar jeg vekk,om jeg kjører programmet med en gang etter dette så kan den finne 28 nye,er det slik det skal vere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan få løst det ved å gå inn på hjemmesiden til et anti-virus selskap, de har info om de fleste kjente virus pluss verktøy for og fjerne dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

istbar er noe dritt og det kan godt være at Adaware ikke klarer å fjerne istbar. Du kan forsøke å starte PC'en i sikkermodus (da skal istbar normalt ikke kunne kjøre) og så scanne med Adaware. Ellers kan du også forsøke med Spybot Search & Destroy (Søk i Google).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virus problemer

istbar er noe dritt og det kan godt være at Adaware ikke klarer å fjerne istbar. Du kan forsøke å starte PC'en i sikkermodus (da skal istbar normalt ikke kunne kjøre) og så scanne med Adaware. Ellers kan du også forsøke med Spybot Search & Destroy (Søk i Google).

Takk fnutt.Fulgte rådet ditt,og viruset forsvant:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...