vella2002 Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hei ! 4- åringen min er helt dekket av vannkopper, og har det grusomt. Hun klør overalt og holder på å gå fra konseptene her hjemme. Har smurt på hvitvask, badet i hvitvask og smurt på eurax....uten resultat. Trenger tips fort !!! Grusomt å se hvordan hun lider akkurat nå. takk for hjelp ! 0 Siter
Gjest tourettes Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Et innlegg på Forum for Barnemedisin, og med en overskrift som f eks "Barn - Vannkopper" i stedet for bare "Hjelp - Fort!!", ville gitt deg svar raskere. 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Vanskelig å få til på en søndag kanskje. Kan det være noen i din familie eller venner som bruker allergimedisin? Spør om du kan få av dem, men sjekk at medisinen kan gies til barn. Du kan også prøve å ringe legevakta for å høre om legen har allergimedisin. 0 Siter
Spirello Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Har du aloe vera å smøre på? Eller naturell yougurt? Det er veldig klinete, men det hjalp på niesa mi... men det må byttes ut/smøres på ofte.. Lykke til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg vil også anbefale allergitabletter. Det anbefalte legen meg da minstemann hadde vannkopper. Dere får slenge dere i bilen og kjøre til nærmeste åpne apotek ) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Et innlegg på Forum for Barnemedisin, og med en overskrift som f eks "Barn - Vannkopper" i stedet for bare "Hjelp - Fort!!", ville gitt deg svar raskere. Vet ikke helt. Det tok deg 3 minutter å gi henne ett svar.... 0 Siter
Gjest sådesså Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Et innlegg på Forum for Barnemedisin, og med en overskrift som f eks "Barn - Vannkopper" i stedet for bare "Hjelp - Fort!!", ville gitt deg svar raskere. synes hun fikk hjelp ganske fort jeg. Jeg bruker å legge inn her på åpent forum også når det gjelder andre ting, for det virker som det er litt fler folk her inne 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.