Gå til innhold

Hjelp- Fort !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

4- åringen min er helt dekket av vannkopper, og har det grusomt. Hun klør overalt og holder på å gå fra konseptene her hjemme. Har smurt på hvitvask, badet i hvitvask og smurt på eurax....uten resultat.

Trenger tips fort !!! Grusomt å se hvordan hun lider akkurat nå.

takk for hjelp !

Fortsetter under...

Gjest tourettes
Skrevet

Et innlegg på Forum for Barnemedisin, og med en overskrift som f eks "Barn - Vannkopper" i stedet for bare "Hjelp - Fort!!", ville gitt deg svar raskere.

Skrevet

Vanskelig å få til på en søndag kanskje.

Kan det være noen i din familie eller venner som bruker allergimedisin?

Spør om du kan få av dem, men sjekk at medisinen kan gies til barn.

Du kan også prøve å ringe legevakta for å høre om legen har allergimedisin.

Skrevet

Har du aloe vera å smøre på? Eller naturell yougurt? Det er veldig klinete, men det hjalp på niesa mi... men det må byttes ut/smøres på ofte.. Lykke til.

Skrevet

Jeg vil også anbefale allergitabletter. Det anbefalte legen meg da minstemann hadde vannkopper.

Dere får slenge dere i bilen og kjøre til nærmeste åpne apotek :o)

skorpionfisken
Skrevet

Et innlegg på Forum for Barnemedisin, og med en overskrift som f eks "Barn - Vannkopper" i stedet for bare "Hjelp - Fort!!", ville gitt deg svar raskere.

Vet ikke helt. Det tok deg 3 minutter å gi henne ett svar....

Annonse

Gjest sådesså
Skrevet

synes hun fikk hjelp ganske fort jeg.

Jeg bruker å legge inn her på åpent forum også når det gjelder andre ting, for det virker som det er litt fler folk her inne :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...