Gå til innhold

Har så lyst til å pusse opp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg begynner å bli sprø siden jeg nå har blitt så utrolig opphengt i å pusse opp huset.

Vi har bodd her i 8 år,og huset er ikke gjort noe med siden det ble bygd for 15 år siden.

Det vil si at standaren er sånn passe,ikke for dårlig ,og langt i fra moderne.

Jeg føler at uansett hvor jeg går for tiden så har alle det moteriktig og nyoppusset.

Problemet her er at jeg og mannen min ikke deler denne interessen,og at her i huset er det han som er sjefen.

Det har vel å gjøre med at han er den som tjener pengene og jeg er hjemmeværenmde..

Har prøvd nå i åresvis og overtalt han til å begynne å heve standaren litt i huset her.

For meg betyr det ganske mye hvordan jeg har det rundt meg,og dette med interiør ,maling o.l interesserer meg.'

Det har blitt litt mye krangling om dette siden jeg ser at han prioriterer annerledes,og har penger til det han vil.

Er det virkelig så unormalt å være opptatt av å ha det lekkert i hjemmet?

Synest alle andre er mye mer opptatt av dette enn meg,eller så har de vel en mann som er enig i at slikt betyr noe.

Jeg har egentlig vært tolmodig nok.

Noen gode råd om hvordan jeg skal få han i gang?

Skrevet

Hva må du gjøre da? Male bare og freshe opp litt møblemang? Eller må dere tapetsere, male, legge gulv, fliser osv osv???

Kan ikke du gjøre det? Hvis du vil dette og har tid? Skulle bare mangle at han betaler når du gjør jobben! Bare nye puter og et nytt bilde på nymalt vegg, og nytt teppe kan gjøre et hus nytt!

Clue1365380406
Skrevet

Si at nå ser du at det trengs en oppussing, det er deres hus, og dersom han ikke vil bli med på sin del, så må du få tak i håndverkere i stedet for ham. Da kan han kjøpe seg ut av jobben.

Hvis han synes det blir for dyrt, får han bidra selv.

Dette synes han sikkrt er helt hårreisende, men du kan argumentere med det at oppussing hever standarden på huset, har dere huslån, kan dere få lavere rente osv.

Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe maling og begynne selv?

Jeg har også en mann som ikke er så opptatt av hvordan ting ser ut, men når jeg begynner stiller han alltid opp og blir med.

Kanskje du også skulle prøve det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...