Gå til innhold

Hva gjør man når man tror at man har kastet opp medisinene?


Gjest Tim Tam Tara

Anbefalte innlegg

Gjest Tim Tam Tara

Sov altfor lenge i dag pga et nytt sovemiddel og følte en virkelig hangover da jeg sto opp. Derfor tok jeg medisinen før jeg spiste (vanligvis gjør jeg omvendt) jeg drakk mye og etter en slitsom tur med bikkja så kastet jeg opp alt jeg hadde drukket, så at noen av vitaminpillene jeg tok også kom ut.

jeg går på 10 mg Cipralex. jeg valgte å ta en halv en i tilfelle jeg hadde kastet den opp. Rivotrilen kan jeg ta etter behov, så den har jeg ikke gjort noe med

hva bør en gjøre i slike tilfeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du har valgt en grei løsning. Nå vil du ikke få problemer enten medisinen ble kastet opp i sin helhet eller ikke.Men jeg har ofte det samme dilemma, siden jeg går på flere tabletter,og kaster opp av migrenen jeg har.

Jeg tenker som så hvis jeg er i tvil; Jeg kan trygt ta i tillegg den dosen jeg ville tatt hvis jeg skulle gått opp i dose på medikamentet. I ditt tilfelle ville det vært 5 mg.cipralex.

Vennlig hilsen Bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tim Tam Tara

Jeg tror du har valgt en grei løsning. Nå vil du ikke få problemer enten medisinen ble kastet opp i sin helhet eller ikke.Men jeg har ofte det samme dilemma, siden jeg går på flere tabletter,og kaster opp av migrenen jeg har.

Jeg tenker som så hvis jeg er i tvil; Jeg kan trygt ta i tillegg den dosen jeg ville tatt hvis jeg skulle gått opp i dose på medikamentet. I ditt tilfelle ville det vært 5 mg.cipralex.

Vennlig hilsen Bugge.

takk for svar Bugge :) Får håpe at jeg ikke føler meg noe psykisk dårligere enten pga jeg har tatt for mye eller for lite cipralex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...