Gå til innhold

Har Trude Mostue fått barn nr 3 nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Majalla
Skrevet

men fikk ikke hun akkurat barn nr to da? jeg må jammen si hun er produktiv. Hvor stor forskjell er det mellom barna?

Gjest Majalla
Skrevet

nehh....er det ikke nr 2 hun har fått, da???

hørte eller leste et sted at hun nettopp hadde fått nr 3 som ble en jente. Er det bare 9 måneder og et kvarter mellom dem?

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Hun venter nr 3 i april. Det blir 3 barn på 3 år...

Gjest tottlå
Skrevet

hørte eller leste et sted at hun nettopp hadde fått nr 3 som ble en jente. Er det bare 9 måneder og et kvarter mellom dem?

Utrolig, altså!! Hun har tydeligvis gassen i bånn!! Jeg har ikke fått med meg nr 2, da!!

Gjest Majalla
Skrevet

Hun venter nr 3 i april. Det blir 3 barn på 3 år...

ok trodde hun allerede hadde fått nr 3. Derfor måtte jeg regne på det. ja ja noen er produktive :)

Gjest hilsen en som har strevd litt
Skrevet

Men hvor gammel er hun da? Jammen fruktbar til å være godt voksen!

Skrevet

Men hvor gammel er hun da? Jammen fruktbar til å være godt voksen!

Hun er ikke så gammel som hun ser ut. Hun er jo veldig rynkete, men er ikke mer enn 33 år.

Jeg synes hun er kul, jeg. Hun venter nummer tre i april, ja.

Skrevet

Utrolig, altså!! Hun har tydeligvis gassen i bånn!! Jeg har ikke fått med meg nr 2, da!!

Frøya og Erik heter de. Leste spalten hennes i VG i dag der det var med bilder av hele familien. Moren og faren hennes også..

Skrevet

Hun har nok ikke noe valg. Hun er sammen med en to meter høy bolefyr på rundt 130kg..han ser regelrett skummel ut...tror ikke hun har mye å stille opp med der gitt...når han har bestemt seg for sex

Gjest Majalla
Skrevet

Frøya og Erik heter de. Leste spalten hennes i VG i dag der det var med bilder av hele familien. Moren og faren hennes også..

Har du en link til den spalten?

Skrevet

Hun har nok ikke noe valg. Hun er sammen med en to meter høy bolefyr på rundt 130kg..han ser regelrett skummel ut...tror ikke hun har mye å stille opp med der gitt...når han har bestemt seg for sex

Ja, alle menn som er litt større enn gjennomsnittet er voldtektsmenn. De feier over konene sine uansett om de vil ha sex eller ei...

Skrevet

Ja, alle menn som er litt større enn gjennomsnittet er voldtektsmenn. De feier over konene sine uansett om de vil ha sex eller ei...

Ja, du visste vel det?

En annen kjent sannhet er at sex _alltid_ fører til barn, så det er ikke rart at dama er gravid igjen.

:o)

Skrevet

Har du en link til den spalten?

Leste papirutgaven, aner ikke om det ligger ute på nett.

Skrevet

Ja, du visste vel det?

En annen kjent sannhet er at sex _alltid_ fører til barn, så det er ikke rart at dama er gravid igjen.

:o)

Selv har jeg naturligvis hatt sex kun én gang! ;-)

Skrevet

Hehe, min samboer har 3 eldre søsken, og der i gården er det kun et år mellom hvert av de 4 barna!

Jeg poengterte overfor min kjære svigermor at hun jaggu hadde stått på, hvorpå svigerfar skjelmsk la til at det hadde jammen han også!:)

Bare de ikke forventer at vi skal holde tritt med dem så.. :)

Skrevet

Selv har jeg naturligvis hatt sex kun én gang! ;-)

Jeg også. Og nå gidder jeg ikke ha sex mer, så nå skal jeg adoptere nestemann. ;o)

Angela1365380318
Skrevet

3 på 3 år. Var helt normalt før i tiden, ikke så vanlig i vår kultur men det er ikke så veldig uvanlig eller sensasjonelt heller..

Skrevet

Jeg også. Og nå gidder jeg ikke ha sex mer, så nå skal jeg adoptere nestemann. ;o)

Hahaha!

Denne tråden blir jo bare morsommere og morsommere!

Skrevet

Mne egentlig er han en liten pusekatt, sier hun.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...