Gå til innhold

fylleangst på sitt verste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff.......

hva i all verden er det jeg har prestert å skrive her inne inatt? får heelt fylleangst jeg..

og til informasjon husker jeg fremdeles ikke hvordan jeg har kommet meg hjem...

huff...

i tillegg sitter jeg her med en hel haug med bil polerings flasker, hvor f*en kommer de fra.?? har jeg kjøpt de på bensin stasjonen inatt eller???

huff....

Gjest tottlå
Skrevet

Hahaha....... FYLLA HAR SKYLDA!!!

Du moret deg sikert!!!

Skrevet

Det tror jeg så gjerne at du har! ; ) Godt du våkna i din egen seng da.. hihi... Kanskje du har stjælt poleringa? ; )

Gjest tottlå
Skrevet

Det tror jeg så gjerne at du har! ; ) Godt du våkna i din egen seng da.. hihi... Kanskje du har stjælt poleringa? ; )

Kanskje MP har polert til den store gull medalje i natt!!!

Gjest Majalla
Skrevet

håper du ikke kjørte bil i natt da :) jeg trodde det du hadde skrevet var en fleip. Men underholdende var det iallefall :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, bare vent. Snart står onkel på døra med overvåkingsbildene fra bensinstasjonen du robbet for diverse bilrekvisita. :)

Skrevet

Poleringsflasker?? *S*

du kom vel hjem som et olja lyn, da kanskje? ;-)

Gjest tottlå
Skrevet

Poleringsflasker?? *S*

du kom vel hjem som et olja lyn, da kanskje? ;-)

*LOL*

Skrevet

LOL

Du har enten rappa dem fordi du ikke likte mannen bak disken på bensinstasjonen eller møtt en fyr som har gitt deg dem i gave :o)

Gjest tottlå
Skrevet

LOL

Du har enten rappa dem fordi du ikke likte mannen bak disken på bensinstasjonen eller møtt en fyr som har gitt deg dem i gave :o)

hehehe......jeg tror MP har polert i natt, jeg!!

:D

Skrevet

hehehe......jeg tror MP har polert i natt, jeg!!

:D

Jeg ser ikke bort fra det nei

Skrevet

Jeg stjal spyleveske på en bensinstasjon en natt, de stod jo så innmari lett til på UTSIDA av bensinstasjonen. Det var utrolig gøy har jeg blitt fortalt, men ingen av oss hadde bil, og jeg husker ikke hva vi gjorde med den til slutt.

Gjest croupier
Skrevet

Ikke bland sammen fylleANGER og fylleANGST. Det er to totalt forskjellige tilstander.

Fylleangst er en alvorlig tilstand, der angsten herjet i kropp og sinn, og hvos man ikke vet hvor man skal gjøre av seg.

Litt anger dagen etter er en veldig light tilstand.

Skrevet

hehe, du hadde det sikkert veldig gøy igår kveld og natt ;)

Det var sikkert også en veldig forståelig grunn til at du fikk fatt på de poleringsflaskene; sannsynligvis var det et superduper forslag for noen timer tilbake, hehe.

Du får ta det med ro idag, da...det var ihvertfall veldig moro å logge seg på dol idag, og lese det kreative innlegget fra deg inatt...

Skrevet

Hehe! Natteinnlegget ditt var veldig underholdende lesning. Takk!

Og når det gjelder hukommelsen, har jeg hatt det sånn noen ganger jeg også - og det er ikke noe godt.

Men du kan jo kontakte noen av dem du gikk ut sammen med og høre om de vet litt mer enn deg ...

Skrevet

Hahahaha!

Bilpoleringsflasker? Det var sikkert noe du trodde var brukandes som glidemiddel i går. Glinser det av avføringa?

Præhæhæhæhæ!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...