Gå til innhold

Full storm ute eller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blåser det helt for j.... ute? Jeg skulle hente avisen og fikk nesten ikke lukket døra.

Jeg tror jeg får være inne i dag.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

16

• flisa

3

• Gyda

2

• ShitDiddelyDo

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest tottlå
Skrevet

Hmm.....de meldte storm her på jæren også...... men det er helt vindstille her!!

Skrevet

Hmm.....de meldte storm her på jæren også...... men det er helt vindstille her!!

Da har stormen kommet til Oslo i steden, det pleier ikke å blåse noe særlig her jeg bor.

Gjest tottlå
Skrevet

Da har stormen kommet til Oslo i steden, det pleier ikke å blåse noe særlig her jeg bor.

Må nok ha gjort det, ja! Her er det virkelig vårstemning. Knallplå himmel og 5 grader!!!!

Håper bare det kan komme litt mer snø, nå, i fjellet til påsken!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det blåser som et reine ville helvete her i Odalen. Det er veldig surt. Vet at minst et kyr har blåst bort. Langt vekk.

Helvetes kyr!

Skrevet

Må nok ha gjort det, ja! Her er det virkelig vårstemning. Knallplå himmel og 5 grader!!!!

Håper bare det kan komme litt mer snø, nå, i fjellet til påsken!!

Nei, ikke snø, det er bare pes og jobb og betyr være inne...

Skrevet

Det blåser som et reine ville helvete her i Odalen. Det er veldig surt. Vet at minst et kyr har blåst bort. Langt vekk.

Helvetes kyr!

Det er tydelig innedag i dag i hvert fall. Hvis kuene blåser bort så blåser i hvert fall jeg bort ;o)

Gjest Sørlandet !
Skrevet

Flott sol og stille vær med en aning hvitt snødekket. Helt perfekt søndagsvær fra

Gjest tottlå
Skrevet

Nei, ikke snø, det er bare pes og jobb og betyr være inne...

Snø i fjellet, altså! Ikke hjemme!!!! Jeg hater også glatta og snø!! Det som er så dumt her på jæren er at snøen fårr ikke lagt seg orntlig før den smelter igjen, så blir veiene slapsete og fulle av spor, før det til slutt fryser på igjen til natten. Du kan vel tenke deg det HE..ETE det blir dagen etter!!!!!!

Sist uke var det slik her poå bryne. Da klarte jeg å skli i toppen av BTONGtrappa ned til leiligheten min. Jeg trynte ned alle trappene....auauau...!

Gjest tottlå
Skrevet

Det er tydelig innedag i dag i hvert fall. Hvis kuene blåser bort så blåser i hvert fall jeg bort ;o)

Hahaha......

Skrevet

Snø i fjellet, altså! Ikke hjemme!!!! Jeg hater også glatta og snø!! Det som er så dumt her på jæren er at snøen fårr ikke lagt seg orntlig før den smelter igjen, så blir veiene slapsete og fulle av spor, før det til slutt fryser på igjen til natten. Du kan vel tenke deg det HE..ETE det blir dagen etter!!!!!!

Sist uke var det slik her poå bryne. Da klarte jeg å skli i toppen av BTONGtrappa ned til leiligheten min. Jeg trynte ned alle trappene....auauau...!

Auauauauau.

Det blir sånn på Løkka også. Speilblankt og ingen gjør noe og jeg klager til servicekontoret i bydelen.

Gjest tottlå
Skrevet

Auauauauau.

Det blir sånn på Løkka også. Speilblankt og ingen gjør noe og jeg klager til servicekontoret i bydelen.

Kjenner meg igjen!!!!!

Jeg har ringt uttallige ganger til kommunen for å få litt sand oppi gata mi!!! Får jeg det?? NEI!

Jeg er blod-hissig på den pokkers kommunene som prioriterer å strø og salte på avsidsliggende veier, istedet for der folk faktisk ER!!!

Freeees!!!

Gjest tottlå
Skrevet

Det er sant....

Dersom to kyr hatte blitt tatt av vinden, kunne kanskje jeg også blitt feid av veien!!! Hihuihihi....

Skrevet

Kjenner meg igjen!!!!!

Jeg har ringt uttallige ganger til kommunen for å få litt sand oppi gata mi!!! Får jeg det?? NEI!

Jeg er blod-hissig på den pokkers kommunene som prioriterer å strø og salte på avsidsliggende veier, istedet for der folk faktisk ER!!!

Freeees!!!

Jeg har til og med fått dem til å måke gatestumpen jeg bor i så nå blir den måkt først. Du må stå litt på.

Men strøingen er det verre med for det er det gårdeierne som står ansvarlig for

Skrevet

Dersom to kyr hatte blitt tatt av vinden, kunne kanskje jeg også blitt feid av veien!!! Hihuihihi....

Du er ikke så mye større enn meg da. Ser ikke slik ut på bildet i hvert fall :o)

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg har til og med fått dem til å måke gatestumpen jeg bor i så nå blir den måkt først. Du må stå litt på.

Men strøingen er det verre med for det er det gårdeierne som står ansvarlig for

Åja....du bor i sånt et borettslag?!? Jeg bor midt i et byggefelt......men mange svinger og bakker......Umulig å komme seg frem med bil.....!!!

Jaja...men du....lua er ferdig nå.... Ble skuffet, jeg! Hva har jeg gjordt galt? Den beholdt størrelsen, men den ble ikke like tøvet som jeg vil ha den!!

Tips??

Gjest tottlå
Skrevet

Du er ikke så mye større enn meg da. Ser ikke slik ut på bildet i hvert fall :o)

Ehhmm......jeg synes ihvertfall selv jeg er mer enn stor nok!!!

Har foresten sendt et nytt bilde til bassiten....håper han får fingen ut å legger det nye bildet inn snart!!!

Skrevet

Åja....du bor i sånt et borettslag?!? Jeg bor midt i et byggefelt......men mange svinger og bakker......Umulig å komme seg frem med bil.....!!!

Jaja...men du....lua er ferdig nå.... Ble skuffet, jeg! Hva har jeg gjordt galt? Den beholdt størrelsen, men den ble ikke like tøvet som jeg vil ha den!!

Tips??

Jeg har aldri tovet noe, dessverre

Borettslaget har varmekabler i bakgården :o)

Skrevet

Ja, det blåser noe inni h...

Mann og barn var ute for å gå en tur, og seksåringen begynte å gråte fordi hun var redd for å blåse bort.

De kom faktisk med bussen tilbake ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...