Gå til innhold

Full storm ute eller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det blåser noe inni h...

Mann og barn var ute for å gå en tur, og seksåringen begynte å gråte fordi hun var redd for å blåse bort.

De kom faktisk med bussen tilbake ...

Da blir jeg inne

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

16

• flisa

3

• Gyda

2

• ShitDiddelyDo

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest baremei
Skrevet

Ja, fytti elefanten! Her hos meg er det verste snøstormen!! Er sitte-under-pleddet-med-en kopp-te-vær:)

Skrevet

Ja, fytti elefanten! Her hos meg er det verste snøstormen!! Er sitte-under-pleddet-med-en kopp-te-vær:)

Det blir dol, middag og skiskyting på tv

Gjest baremei
Skrevet

Det blir dol, middag og skiskyting på tv

Ser ut som det blir litt dol på meg og ja..tiltakslysten er ikke på topp, hehe. Men skiskyting kan jeg klare meg uten.Hadde det bare vært kunstløp så, DET er gøy å se på:)

Skrevet

Ja holdt på å blåse bort på vei til jobb i dag! Hold deg inne du, hadde jeg gjort hvis ejg kunne velge.... Hele parykken holdt på å blåse bort.

Skrevet

Her blåser det ikke men det er 25 kuldegrader. Fint vær for husarbeid.

Skrevet

Bor ikke du midt i Oslo? Er det storm der? Her er det stille ;-)

Skrevet

Ja holdt på å blåse bort på vei til jobb i dag! Hold deg inne du, hadde jeg gjort hvis ejg kunne velge.... Hele parykken holdt på å blåse bort.

Da tør jeg ikke gå ut.

Skrevet

Her blåser det så fælt at døråpneren ikke lukket døra da jeg henta avisen.

Skrevet

Her blåser det så fælt at døråpneren ikke lukket døra da jeg henta avisen.

Slikt er ekkelt. Her blåser det mer eller mindre hele tiden. Bor på en forblåst plass av byen. Noen ganger får jeg hverken vinduer eller dører opp. Greit når jeg ikke må ut siden jeg nærmest har skrekk for sterk vind :-(

Skrevet

Slikt er ekkelt. Her blåser det mer eller mindre hele tiden. Bor på en forblåst plass av byen. Noen ganger får jeg hverken vinduer eller dører opp. Greit når jeg ikke må ut siden jeg nærmest har skrekk for sterk vind :-(

He he, jeg har bodd i Groruddalen og der blåste det konstant. Og var kaldt om sommeren uansett hvor mange grader det var

Skrevet

He he, jeg har bodd i Groruddalen og der blåste det konstant. Og var kaldt om sommeren uansett hvor mange grader det var

Har bodd i Oslo selv for lenge siden, Skullerud. Husker ikke at det blåste, men det gjorde kanskje det ;o)

Gjest sør-øst kanten
Skrevet

Jeg bor i Oslo, og var på tur med barnevogn før i dag. Jammen sant at det blåste! I skogen gikk det greit, men langs veien hjem var det skikkelig bitende vind. Kaldt var det. Det var deilig å komme seg ut på tur, men det var deilig å komme hjem igjen også!

Skrevet

Jeg var på Nesodden idag og trodde jammen meg jeg hadde blåst bort!! Følte meg nesten som hjemme, sunnmøring som jeg er ;o)

Skrevet

Jeg var på Nesodden idag og trodde jammen meg jeg hadde blåst bort!! Følte meg nesten som hjemme, sunnmøring som jeg er ;o)

Jeg bare åpnet døra og fikk nesten ikke lukket den så jeg har holdt meg innendørs idag

Skrevet

Jeg bare åpnet døra og fikk nesten ikke lukket den så jeg har holdt meg innendørs idag

Skjønner deg godt. Var litt nervøs for å ta fly fra Gardermoen pga været, men på flyplassen var det faktisk vindstille!

Skrevet

Jeg var på Stena Line jeg - - - - -

Ånei, kom dere i land da?

Sist jeg dro var det 32 m/sek og vi kom ikke i land. De 32 m/sek kunne jeg gjerne stått over, særlig dagen etter da jeg var edru.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...