Gå til innhold

Full storm ute eller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ånei, kom dere i land da?

Sist jeg dro var det 32 m/sek og vi kom ikke i land. De 32 m/sek kunne jeg gjerne stått over, særlig dagen etter da jeg var edru.

Vi kom ikke i land - men det var litt gøy å dusje når vannet bølget fra den ene veggen til den andre - hehe. Jeg hadde tatt sjøsyketablett -og det var helt greit!

Nå i lunsjen så fikk jeg vite at vi da egentlig ikke hadde lov til å ta med kvota inn til Norge igjen - skal si det da var mange kjeltringer ombord!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

16

• flisa

3

• Gyda

2

• ShitDiddelyDo

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi kom ikke i land - men det var litt gøy å dusje når vannet bølget fra den ene veggen til den andre - hehe. Jeg hadde tatt sjøsyketablett -og det var helt greit!

Nå i lunsjen så fikk jeg vite at vi da egentlig ikke hadde lov til å ta med kvota inn til Norge igjen - skal si det da var mange kjeltringer ombord!

Egentlig har man faktisk aldri lov til å ta med Tax-free varer etter minicruise til Danmark. Kravet er at turen har vart minst 24 timer, og det har den jo ikke..

Men SÅ stivbeint og jævelig er ikke engang norske tollere..merkelig nok.

Skrevet

Egentlig har man faktisk aldri lov til å ta med Tax-free varer etter minicruise til Danmark. Kravet er at turen har vart minst 24 timer, og det har den jo ikke..

Men SÅ stivbeint og jævelig er ikke engang norske tollere..merkelig nok.

så rart! - de stoppet en kollega forrige uke - han hadde kvota + litt til - (3-liter pappvin) han slapp unna med den han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...