Gå til innhold

1 million i banken?

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Det er fortsatt slik at vi vil oppfordre deg til kun å bruke ett nick i hver tråd.

Gjest Skrytpave.
Skrevet

At du gidder å skryte av en million. Det er da ingenting.

Skrevet

Det er fortsatt slik at vi vil oppfordre deg til kun å bruke ett nick i hver tråd.

At jeg plutselig framstod som Direktøren lenger ned, var selvfølgelig litt dumt, men jeg syntes det var et passende nick når jeg skulle anskueliggjøre for "bebba" hvor lite 1 million er i forbindelse med risikopregede investeringer.

Skrevet

Hahahahahahaha!!!!

Å du store min, no trur eg at eg snart ramlar av stolen her. Sjølve tanken er heilt.... heilt....

Å takk for ein god latter, sjølv om det er galgenhumor.

Nei, eg har ikkje ein million + i banken. Så langt, langt derifra.

Gjest gjeldsfri
Skrevet

Hmm....jeg sender gjerne kontonummeret mitt.......

så han kan svindle deg for det lille du har der? ; )

Gjest Skrytpave.
Skrevet

1 million er for lite til å foreta riskoinvesteringer som KAN gi bedre avkastning enn bankrente.

Nei nei, nå er du helt på villspor.

Å ha penger i banken er det dummeste du kan gjøre.

Invester heller i fast eiendom (et feriested f.eks), som du leier ut, når du ikke bruker det selv.

Gjest Direktøren/likvid
Skrevet

Nei nei, nå er du helt på villspor.

Å ha penger i banken er det dummeste du kan gjøre.

Invester heller i fast eiendom (et feriested f.eks), som du leier ut, når du ikke bruker det selv.

Upside'en er begrenset på eiendom nå de nærmeste årene, sett i forhold til risikoen, vedlikehold osv. De gode årene har vi bak oss.

En million er ikke mer enn man trenger den i banken for å ha økonomisk handlefrihet.

Skrevet

Jeg er ikke likvid men har formue i leiligheten på to mill

Tror du jeg bor i telt?;-)

Gjest Hva så?
Skrevet

Min mann har, så hvis det teller, rekker jeg opp hånden. Hva så? Vil du starte en klubb, gidder vi nok ikke å bli medlemmer. Eller skal vi diskutere mulige invisteringsalternativer sammen her, slik at de som ikke har noe ekstra penger skal bli misunnelige? Håne de som sliter, kanskje? Et uinteressant spørsmål hva vilt fremmede mennesker eier eller ikke, men du er selvfølgelig ikke alene om å ha det (veldig) romslig. mange mennesker har mer enn oss, de fleste har mindre.

Skrevet

Det ser ut til at mange har misforstått mitt motiv for å stille spørsmålet, og kommer med mistanke om skryting osv.

Motivet er rett og slett å spørre folk på en anonym arena om hvordan det står til med deres privatøkonomi. Det er jo ikke et slikt spørsmål man stiller folk man møter på gata, sine kolleger, eller slektninger.

Man kan jo være nysgjerrig, uten å bli tatt for å skryte?

Jeg har massevis jeg kan bruke pengene til, men det er litt behagelig å bare la de stå der inntill videre, og kjenne på en følelse som jeg ikke tidligere har hatt?

Gjest Ikke nick akkurat nå...
Skrevet

Ikke ennå, men det skal jeg skaffe meg. Trenger noe til å betale ut mine stebarn med hvis mannen min dør før meg. Som han statistisk sett gjør. Slik at jeg skal slippe å selge hjemmet vårt/hytta vår.

Skrevet

skjønner gått anonymitet mht å ha penger på bok. Det er barnelærdom i kretser der temaet er aktuelt.

Ja, i RL. Men her inne hvor vi opererer med nick er det da helt unødvendig ikke å kunne bruke sitt eget nick!? Hva er vitsen ellers?

Det er sånn i alle diskusjoner hvor noen skal slenge dritt eller er nysgjerrig på noe de selv ikke tør røpe...

Gjest elinemarie
Skrevet

ja har vel ca 2.mill. får ikke røre dem før jeg fyller 28 da. stod i testamentet og blir passet på av advokat. leiligheten ligger vel over to mill og nå da. og hytta vet jeg ikke, men den ligger ikke dårlig an.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...