Gjest Timari Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266575 minnet meg om den gangen vi drakk juice på hytta. så var kartongen nesten tom og helt nederst lå det en død mus... Har sluttet å drikke fra det juicemerket etter det 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Selvsagt hadde jeg fortsatt å bruke ketchup hvis jeg fant en penis i den. Man slutter ikke å spise ketchup sånn uten videre. En penis i ketchupen er neppe noe jeg brudd meg med. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Selvsagt hadde jeg fortsatt å bruke ketchup hvis jeg fant en penis i den. Man slutter ikke å spise ketchup sånn uten videre. En penis i ketchupen er neppe noe jeg brudd meg med. Hadde brydd meg om. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Selvsagt hadde jeg fortsatt å bruke ketchup hvis jeg fant en penis i den. Man slutter ikke å spise ketchup sånn uten videre. En penis i ketchupen er neppe noe jeg brudd meg med. Helt enig! En penis i ketschupen hadde jo bare vært snaskens. Ekstra proteiner=lavere GI:) (En idé, Fedon?) Og til samme pris attpåtil. Namnam. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Helt enig! En penis i ketschupen hadde jo bare vært snaskens. Ekstra proteiner=lavere GI:) (En idé, Fedon?) Og til samme pris attpåtil. Namnam. Sparer 198,- til vibrator også. Nesten et kinderegg det der. Du får ketchup og penis. Et kinderegg minus en! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Sparer 198,- til vibrator også. Nesten et kinderegg det der. Du får ketchup og penis. Et kinderegg minus en! Jepp! Perfekt for single jenter. *løpe og kjøpe* 0 Siter
petter smart Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Sparer 198,- til vibrator også. Nesten et kinderegg det der. Du får ketchup og penis. Et kinderegg minus en! Det er vel mildt sagt en overraskelse, så det blir jo faktisk som et kinderegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.