Gå til innhold

hvor går smertegrensen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jana 20

Reana, du må holde ut! Jeg blir alltid så følelsesladet når jeg er inne på disse sidene.. Blir så lei meg for at det finnes så mange som har opplevd så mye vondt! Du fortjener så mye bedre, ikke la dette for deg! Det er DITT liv, ta det tilbake!

Gjest Jana 20

Reana, du må holde ut! Jeg blir alltid så følelsesladet når jeg er inne på disse sidene.. Blir så lei meg for at det finnes så mange som har opplevd så mye vondt! Du fortjener så mye bedre, ikke la dette for deg! Det er DITT liv, ta det tilbake!

Jeg mente "ikke la dette ødelegge for deg"!

Jeg mente "ikke la dette ødelegge for deg"!

kjære, jana!

takk for svar. vi har opplevd mye dritt, de fleste av oss her inne. og jeg tror også at de fleste av oss vil kjempe oss igjnnom dette. men jeg kjenner virkelig hvordan desperasjonen bobler i meg og etser under huden min.

jeg kjenner ikke så godt til din historie eller hvorfor du er her, men jeg håper, dersom du er i samme situasjon som mange av oss, at du finner trøst og støtte blandt oss. er dette ikke tilfelle vil jeg benytte anledningen til å takk for støttende ord. vi trenger slike! :)

jeg vet ikke helt hvor smertegrensen går. skulle gjerne likt å vite. for jeg kjenner jeg er temmelig frustrert og nedfor om dagene. slik som mange av oss... men på ett eller annet mirakuløst vis skal jeg klare emg igjennom dette. akkurat nå er jeg veldig i en fase hvor jeg er forbanna på verden for at jeg har opplevd så mye dritt. jeg hater verden for at den aldri hindret overgrepene mot meg.

men jeg kan jo ikke det heller...

vet bare ikke alltid hvem jeg skal være sint på.. verden, overgriperen eller meg selv?

er bare så fryktelig fryktelig sliten. skulle ønske jeg hadde en skulder i kveld.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...