Gå til innhold

Pene, rike menn og stygge damer.

Anbefalte innlegg

Gjest britney federline
Skrevet

Jeg synes det er så fint at Sven Nordin og Petter Solberg har funnet kjærligheten med damer som er stygge (eller mindre pen heter det vel.)

Ofte nok ser vi heslige gamle rikinger med vakre unge jenter. Så koselig med ekte kjærlighet.

Skrevet

Kona til Sven Nordin er da ikke stygg. Jeg har møtt henne i virkeligheten og hun er flott.

Gjest baremei
Skrevet

Har ikke sett dama til Solberg, men enig med Dorthe i at kona til Nordin er vel slett ikke stygg?Og Sven selv er vel ikke spes. pen heller? Ganske normalt pene begge to, vil nå jeg si.

Skrevet

Kona til Sven Nordin er da ikke stygg. Jeg har møtt henne i virkeligheten og hun er flott.

Ja, hun er kjempeflott - og morsom. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så det er altså ekte kjærlighet når folk blir sammen med noen du - du - anser som mindre pene?

Mens det ikke kan være det når en steinrik 60-åring finner seg en 20-30 år yngre skjønnhet?

Du generaliserer i hvert fall ikke.

Skrevet

Er det din definisjon på stygge damer? wow! Da går jeg ut i fra at du selv er lengre ut på stygghetsskalaen.

Man kan lure på om det er andre "penhetskrav" til kjeniser og deres koner enn til andre for maken til plukking på folk med helt normalt utseende..

Skrevet

Ja, hun er kjempeflott - og morsom. :o)

Dessuten liker jeg ikke uttrykke stygge damer :( og hun her er flott.

Skrevet

Så det er altså ekte kjærlighet når folk blir sammen med noen du - du - anser som mindre pene?

Mens det ikke kan være det når en steinrik 60-åring finner seg en 20-30 år yngre skjønnhet?

Du generaliserer i hvert fall ikke.

Alle skjønner jo at man ikke kan elske pene mennesker.

;o)

Gjest baremei
Skrevet

Dessuten liker jeg ikke uttrykke stygge damer :( og hun her er flott.

HELT ENIG.Du sier mye smart i dag du, Dorthe;)

Skrevet

HELT ENIG.Du sier mye smart i dag du, Dorthe;)

Det er fordi hjernen min jobber så fort når jeg kjeder meg ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alle skjønner jo at man ikke kan elske pene mennesker.

;o)

Jupp, rike mennesker tar man for pengene. De mindre pene tar man fordi de har kvaliteter de pene umulig kan besitte. :)

Jeg får dårlige vibber når jeg leser idioter som idioten over omtale noen som stygge - spesielt når vi (etter hva jeg så i Se og Hør sist jeg var hos legen), snakker om helt vanlig mennesker.

Ikke minst fortjener ikke "helt vanlige" mennesker som ikke selv har gjort stort for å havne i offentlighetens lys, omtale som dette.

Skrevet

Har ikke sett dama til Solberg, men enig med Dorthe i at kona til Nordin er vel slett ikke stygg?Og Sven selv er vel ikke spes. pen heller? Ganske normalt pene begge to, vil nå jeg si.

Sven Nordin er dritlekker! Han har giftet seg nedover sånn rent utseendemessig, men herregud, det er vel ikke så nøye!?

Virker som om de har det fint sammen ihvertfall.

Uansett hva andre mener, er det jo dessverre mest vanlig at rike gamle menn får seg unge jenter. Og da er det ikke alltid kjærlighet.

Ingen penger i verden kunne fått meg til å kline med Donald Trump.

Gjest baremei
Skrevet

Sven Nordin er dritlekker! Han har giftet seg nedover sånn rent utseendemessig, men herregud, det er vel ikke så nøye!?

Uansett hva andre mener, er det jo dessverre mest vanlig at rike gamle menn får seg unge jenter. Og da er det ikke alltid kjærlighet.

Sven Nordin ser bedre ut enn Donald Trump, det skal jeg tilstå. Men jeg vil nå helst ha en mann på ca. samme alder som meg, jeg da:) Men jkanskje champagne er litt rikere på år enn baremei?;)

Sven og kona hans er så søte sammen atte.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Ingen penger i verden kunne fått meg til å kline med Donald Trump."

Det er forskjellen på meg og deg. Jeg hadde med glede gitt Donald en kveld med klinings for 1 prosent av hans formue.

Gjest tottlå
Skrevet

Det er fordi hjernen min jobber så fort når jeg kjeder meg ;o)

Hmm.....hadde det nå vært SÅ vel, da!!!

Gjest Risterpåhodet
Skrevet

Høres ut som en "syklubb" med skravlekjerringer !!

ALLE mennesker er unike...og vakre på sin måte !!!!

Skrevet

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: det er bare lavpannede idioter som går rundt og omtaler andre mennesker som "stygge".

"............................"

Jeg er en annen
Skrevet

Høres ut som en "syklubb" med skravlekjerringer !!

ALLE mennesker er unike...og vakre på sin måte !!!!

Jojo, men noen er stygge og noen er pene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...