Gå til innhold

Pene, rike menn og stygge damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som en "syklubb" med skravlekjerringer !!

ALLE mennesker er unike...og vakre på sin måte !!!!

Du sier det jo selv, alle mennesker er vakre på SIN måte. Av det fremgår at de er stygge ellers, men at man alltids kan finne noe positivt.

Skrevet

Jupp, rike mennesker tar man for pengene. De mindre pene tar man fordi de har kvaliteter de pene umulig kan besitte. :)

Jeg får dårlige vibber når jeg leser idioter som idioten over omtale noen som stygge - spesielt når vi (etter hva jeg så i Se og Hør sist jeg var hos legen), snakker om helt vanlig mennesker.

Ikke minst fortjener ikke "helt vanlige" mennesker som ikke selv har gjort stort for å havne i offentlighetens lys, omtale som dette.

Tiltredes på samtlige punkter.

Skrevet

Jupp, rike mennesker tar man for pengene. De mindre pene tar man fordi de har kvaliteter de pene umulig kan besitte. :)

Jeg får dårlige vibber når jeg leser idioter som idioten over omtale noen som stygge - spesielt når vi (etter hva jeg så i Se og Hør sist jeg var hos legen), snakker om helt vanlig mennesker.

Ikke minst fortjener ikke "helt vanlige" mennesker som ikke selv har gjort stort for å havne i offentlighetens lys, omtale som dette.

Helt enig med SDD.

Skrevet

Dvs. om fru Nordin og fru Solberg hadde vært pene i dine øyne, så ville du aldri kunnet tro at kjærligheten var ekte?

Du trenger å få deg litt frisk luft..

Skrevet

Sven Nordin er dritlekker! Han har giftet seg nedover sånn rent utseendemessig, men herregud, det er vel ikke så nøye!?

Virker som om de har det fint sammen ihvertfall.

Uansett hva andre mener, er det jo dessverre mest vanlig at rike gamle menn får seg unge jenter. Og da er det ikke alltid kjærlighet.

Ingen penger i verden kunne fått meg til å kline med Donald Trump.

Giftet seg nedover? De har vært sammen siden de gikk på vdg sammen, etter hva jeg har fått med meg.

Da ser man ikke lenger utseendet, men personligheten.

denne diskusjonen er helt utrolig.

Gjest baremei
Skrevet

Et bra ordtak jeg syntes passet inn her:

"Vi elsker ikke mennesker fordi vi synes de er vakre. Vi synes de er vakre fordi vi elsker dem."

Gjest fjongogfin
Skrevet

Hø?? Er kona til Petter Solberg ikke pen? I alle dager....Hun er da vel godt over normalen vel..

Gjest tull & tøys
Skrevet

Hvis ei dame er pen, er det ikke ekte kjærlighet? Hva er det for noe vas? Elsker man de "stygge" høyere? Og er det umulig å elske et vakkert menneske med "ekte" kjærlighet?

Gjest tull & tøys
Skrevet

Sven Nordin er dritlekker! Han har giftet seg nedover sånn rent utseendemessig, men herregud, det er vel ikke så nøye!?

Virker som om de har det fint sammen ihvertfall.

Uansett hva andre mener, er det jo dessverre mest vanlig at rike gamle menn får seg unge jenter. Og da er det ikke alltid kjærlighet.

Ingen penger i verden kunne fått meg til å kline med Donald Trump.

Jeg syns det er veldig merkelig at du karakteriserer Sven Nordin som RIK og PEN. Ikke at jeg syns han er spesielt stygg, og han har sikkert en grei økonomi, men hvis det er snakk om rike pene menn som mange vakre unge damer faller for, er han på ingen måte i den kategorien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...