Gjest triggy Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hei! Jeg lurer på om det er mulig for meg å ta opp alle fagene jeg hadde fra videregående? Har nemlig lyst til å bli veterinær. leste på Oslo kommune sine sider at: "I visse fag er det dessuten ikke anledning til å forbedre oppnådde karakterer på lavere nivå dersom en har karakter i samme fag på høyere nivå. Dette gjelder følgende fag i studieretningen for allmenne, økonomiske og administrative fag (AA): - B/C-språk - Engelsk - Kjemi - Matematikk - Informasjonteknologi 1A når 2A er gjennomført - Administrasjon og saksbehandling - Kontorautomasjon - Markedsføring M1 når M2 er fullført - Regnskap 1 når regnskap 2 er fullført" Jeg kunne bl.a tenkt meg å ta opp engelsk og matte fra 1 og 2 året fra videregående, samt alle de andre fagene. Noen som har peiling på om dette er mulig?? 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Voksengymnaset eller privatgymnaset. 0 Siter
Gjest triggy Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Voksengymnaset eller privatgymnaset. de fleste stedene krever at man skal være født før 1978 for å komme inn som student på voksenopplæring. jeg kunne heller tenkt meg å gå opp som privatist, men vet ikke om jeg kan få tatt opp alle fagene på vitnemålet mitt bare...noen som veit? 0 Siter
citoyen Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 I engelsk og matte kan du bare ta opp det siste året du har fullført. Altså, hvis du hadde engelsk i 2. klasse men ikke 3. klasse kan du ta opp igjen 2. klasse, men du kan ikke ta opp igjen 1. klasse. 0 Siter
Gjest triggy Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 I engelsk og matte kan du bare ta opp det siste året du har fullført. Altså, hvis du hadde engelsk i 2. klasse men ikke 3. klasse kan du ta opp igjen 2. klasse, men du kan ikke ta opp igjen 1. klasse. takk for svar=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.