Gjest hvorfor ikke? Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Skal de ikke vise Gilmore Girls i dag? har gledet meg i heeeele dag! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Sikkert pga det der Royal league-tullet.. *sukk* 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Her stresser jeg hjem, kjører for fort i svingene og tar en ulovlig vei, bare for å rekke Gilmore Girls. Men neida, hva er det jeg ser når jeg slår på tv? Arg... Får trøste meg med reprisene som går til uka, og vente til neste søndag med en ny koselig episode av Gilmore Girls. 0 Siter
Gemini Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Pokker, ble skuffa jeg også! Har sendt mail til de og klaget nå... Ikke at det hjelper slik at det blir vist, men de trenger å få vite at folk blir skuffa over sånne endringer. Send mail dere også! [email protected] 0 Siter
Blésha Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Pga sportssendinger. Blæææh, sier jeg. Syns det er altfor mye sport på tv fra før. De har tatt bort "Syvende himmel" på TV2 også pga VM i skisport. Grrr... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.