Gjest har dilla Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Finnes det noen her inne med en god oppskrift på eggesalat? Har forsøkt å finne det i det siste, men finner det ingen plass, åsså synes jeg de er best hjemmelagede da.... Så, noen som barmhjertiger seg over meg? 0 Siter
Nikki Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Denne er kjempegod: 4 hardkokte egg 1 eple 1 pk lettmajones litt sylteagurk 2 ss sylteagurksaft Skill eggehvitten fra plommen. Skjær eggehvitten i små biter. Mos plommen i majonesen. Skjær eple og sylteagurk i små biter. Bland alt. Krydre med salt og pepper. 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Litt usikker akkurat nå, men jeg mener jeg har den sånn noen lunde i hode. Det er jo mange varianter av denne, men den jeg liker best er den enkle. 6 egg 1 pk majones En halv purre evnt løk Salt&Pepper Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.